|
Titel: voorraam rubber Bericht door: kinuyakkii op 03 Februari 2010, 13:30:08 ik ben bezig met het vervangen van mijn voorruit rubber nou is deze te lang en heb ik hem ingekort maar hoe kan ik hem nu plakken waarmee? secondelijm helpt niet :-\
Titel: Re:voorraam rubber Bericht door: Gert op 03 Februari 2010, 14:27:30 Het rubber in mijn vijver heb ik geplakt met een zwarte kit, die speciaal voor dat vijver-rubber bedoeld is.
Lijmt supersterk!!! Misschien bruikbaar, naam van de kit weet ik niet meer ??? Vijverrubber=firestone EPDM pondgard Titel: Re:voorraam rubber Bericht door: kadett-b20 op 03 Februari 2010, 15:33:32 Ik gebruik daar speciale rubberlijm voor van mijn werk ;D. Gebruiken wij voor het repareren / verlijmen van (rubberen) transportbanden.
Ralph Titel: Re:voorraam rubber Bericht door: kadett-doc op 03 Februari 2010, 18:58:46 ik ben bezig met het vervangen van mijn voorruit rubber nou is deze te lang en heb ik hem ingekort maar hoe kan ik hem nu plakken waarmee? secondelijm helpt niet :-\ gewoon secondelijm, die gebruik ik altijd en het voornaamste is om de rubber goed te ontvetten anders houd daar niks op. ;) Titel: Re:voorraam rubber Bericht door: kinuyakkii op 03 Februari 2010, 19:34:13 chris bedankt
de secondelijm die ik eerste keer had geprobeerd was al eeuwenoud en deed niets meer ,ondretussen nieuwe gehaald en perfect.. groeten Paul |