Holland Kadett B Club Forum

Alles over de Kadett-B => Carrosserie => Topic gestart door: kinuyakkii op 03 Februari 2010, 13:30:08



Titel: voorraam rubber
Bericht door: kinuyakkii op 03 Februari 2010, 13:30:08
ik ben bezig met het vervangen van mijn voorruit rubber nou is deze te lang en heb ik hem ingekort maar hoe kan ik hem nu plakken waarmee? secondelijm helpt niet :-\


Titel: Re:voorraam rubber
Bericht door: Gert op 03 Februari 2010, 14:27:30
Het rubber in mijn vijver heb ik geplakt met een zwarte kit, die speciaal voor dat vijver-rubber bedoeld is.
Lijmt supersterk!!!  Misschien bruikbaar, naam van de kit weet ik niet meer ???
Vijverrubber=firestone EPDM pondgard


Titel: Re:voorraam rubber
Bericht door: kadett-b20 op 03 Februari 2010, 15:33:32
Ik gebruik daar speciale rubberlijm voor van mijn werk ;D. Gebruiken wij voor het repareren / verlijmen van (rubberen) transportbanden.

Ralph


Titel: Re:voorraam rubber
Bericht door: kadett-doc op 03 Februari 2010, 18:58:46
ik ben bezig met het vervangen van mijn voorruit rubber nou is deze te lang en heb ik hem ingekort maar hoe kan ik hem nu plakken waarmee? secondelijm helpt niet :-\

gewoon secondelijm, die gebruik ik altijd en het voornaamste is om de rubber goed te ontvetten anders houd daar niks op. ;)


Titel: Re:voorraam rubber
Bericht door: kinuyakkii op 03 Februari 2010, 19:34:13
chris bedankt

de secondelijm die ik eerste keer had geprobeerd was al eeuwenoud en deed niets meer ,ondretussen nieuwe gehaald en perfect..

groeten Paul