|
Titel: Raamgeleiders Bericht door: Olaf op 15 Juni 2010, 06:18:55 Hallo,
In mijn kadett wil ik nieuwe raamgeleiders zetten en daarvoor heb ik met Darex gebeld. Nu vertelde deze man me dat hij ook bijpassende klemmetjes kon leveren zodat je de raamgeleiders niet hoeft te lijmen. Maar hoe zien deze klemmetjes eruit? En hoeveel heb je er nodig? En is het eigenlijk wel nodig? Groeten Olaf Titel: Re:Raamgeleiders Bericht door: kadett-doc op 15 Juni 2010, 20:00:41 Hallo, In mijn kadett wil ik nieuwe raamgeleiders zetten en daarvoor heb ik met Darex gebeld. Nu vertelde deze man me dat hij ook bijpassende klemmetjes kon leveren zodat je de raamgeleiders niet hoeft te lijmen. Maar hoe zien deze klemmetjes eruit? En hoeveel heb je er nodig? En is het eigenlijk wel nodig? Groeten Olaf hoi Olaf: En is het eigenlijk wel nodig? ja En hoeveel heb je er nodig? +/- 14 st per raam de klemmetjes klemmen in de lengte richting van het rubber waar deze dwars in de raamsponning wordt gedrukt om zo alles op zijn plaatst vast te houden. het is echt een aanrader, andere keuze is gewoon lijmen ;) chris Titel: Re:Raamgeleiders Bericht door: Olaf op 15 Juni 2010, 20:30:47 Hoi Chris,
Kijk dat is een duidelijk antwoord, even een snelle rekensom, ik heb een vierdeurs dus 4 x 14 x € 1,- p/stuk = € 56,- alleen voor de klemmetjes, wel aardig duur. Hoe heb jij het altijd opgelost chris, lijmen of met klemmetjes? Groeten Olaf Titel: Re:Raamgeleiders Bericht door: kadett-doc op 15 Juni 2010, 20:33:13 olaf, ik heb altijd de klemmetjes gebruikt.
|