|
Titel: rally meters Bericht door: kinuyakkii op 17 September 2010, 17:31:51 waar zitten bij een kadett B1 de verstralers op het voorfront/ bumper?? en de rallymeters? onder het dashboard zit daar de asbak?
gr Paul Titel: Re:rally meters Bericht door: kadett-doc op 17 September 2010, 18:21:57 waar zitten bij een kadett B1 de verstralers op het voorfront/ bumper?? en de rallymeters? onder het dashboard zit daar de asbak? gr Paul gewoon ja paul, op het voorfront met apparte steunen (zie de blauwe kiemen van mij) en de rally meters onder de asbak :D Titel: Re:rally meters Bericht door: kinuyakkii op 17 September 2010, 19:35:47 hee Chris
onder de asbak dan lijkt mij de asbak niet meer open kan (klapt namelijk naar beneden) en de steunen zitten die in het voorfront of op de bumper? Titel: Re:rally meters Bericht door: kadett-doc op 17 September 2010, 19:38:55 hee Chris onder de asbak dan lijkt mij de asbak niet meer open kan (klapt namelijk naar beneden) en de steunen zitten die in het voorfront of op de bumper? iets verder naar achter van de asbak vandaan en als je goed kijkt op de foto http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,8624.0.html dan kun je het zien Titel: Re:rally meters Bericht door: kinuyakkii op 17 September 2010, 19:55:59 kan de foto niet goed uitvergroot krijgen (maar denk bij de bumpersteunen) maar in de sleuven boven de keienvanger kan niet want die zitten niet in een B1
gr Paul Titel: Re:rally meters Bericht door: kadett-doc op 17 September 2010, 19:59:10 zitten niet in de gleuven maar eronder en dan nog voor de bumpereinde
|