|
Titel: rubbers kofferbak Bericht door: Klaassen op 23 September 2010, 18:51:53 Ik heb net een Kadett B van 1973 en in de kofferbak zitten een aantal ronde gaten, volgens mij horen hier rubbers in te zitten.
Weet iemand waar ik deze rubbers kan kopen? Alvast bedankt Titel: Re:rubbers kofferbak Bericht door: Max op 23 September 2010, 19:33:39 Waarom zitten die dingen er eigenlijk? in de bodemplaat vind ik ze ook overal..
Titel: Re:rubbers kofferbak Bericht door: kadett-doc op 24 September 2010, 06:00:12 Waarom zitten die dingen er eigenlijk? in de bodemplaat vind ik ze ook overal.. ook voor de auto uit te spoelen maar de gaten werden ook gebruikt voor de auto uit te richten, het zijn immers vaste punten waar terug gemeten wordt. ;) |