|
Titel: Boutjes spatbord onder dashboard. Bericht door: doorwerth op 11 December 2010, 16:30:56 In mijn voortdurende zoektocht naar lekkages kom ik er achter dat de 2 boutjes (links en rechts) onder het dashboard er niet in ziten.
Wat is de maat van die boutjes? Op de kop proberen heeft tot nu toe niet veel opgeleverd behalve rug en nekpijn. :( Ronald Titel: Re:Boutjes spatbord onder dashboard. Bericht door: doorwerth op 11 December 2010, 16:39:23 Dat heb ik gedaan maar geen goede gevonden alleen nek en rugpijn.
ben dan ook al de jongste niet meer :D :D :D :D (40er) |