Holland Kadett B Club Forum

Overige => Kletshoek => Topic gestart door: Jinx op 07 Juli 2011, 16:42:39



Titel: Space Kadett
Bericht door: Jinx op 07 Juli 2011, 16:42:39
Ik denk dat deze kadett bij meeste onder jullie al gekend is... Het is een blauwe kiewen coupe die ze naar dragracer hebben omgebouwd... Toevallig ben ik op een filmpje daarvan gestoten:

http://www.youtube.com/watch?v=jR1KnYFYFoU


Titel: Re:Space Kadett
Bericht door: 1967Kadett op 16 Mei 2013, 20:38:01
http://www.speedhunters.com/2013/05/space-kadett-famoso-speed-shops-opel/ (http://www.speedhunters.com/2013/05/space-kadett-famoso-speed-shops-opel/)


(http://cdn.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/04/Larry_Chen_Speedhunters_opel_famoso_mob-1.jpg)
(http://cdn.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/04/Larry_Chen_Speedhunters_opel_famoso_mob-43.jpg)
(http://cdn.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/04/Larry_Chen_Speedhunters_opel_famoso_mob-8.jpg)
(http://cdn.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/04/Larry_Chen_Speedhunters_opel_famoso_mob-42.jpg)
(http://cdn.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/04/Larry_Chen_Speedhunters_opel_famoso_mob-14.jpg)
(http://cdn.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/04/Larry_Chen_Speedhunters_opel_famoso_mob-13.jpg)
(http://cdn.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/04/Larry_Chen_Speedhunters_opel_famoso_mob-45.jpg)


Titel: Re:Space Kadett
Bericht door: 1967Kadett op 16 Mei 2013, 20:49:15
ook een leuke
(http://i977.photobucket.com/albums/ae252/2011photoalbum/Various/KadettWagon1.jpg)
(http://i977.photobucket.com/albums/ae252/2011photoalbum/Various/KadettWagon2.jpg)

nog enkele oude
http://perrykustompaint.blogspot.be/2011/03/not-youre-average-dragcars.html (http://perrykustompaint.blogspot.be/2011/03/not-youre-average-dragcars.html)
(http://3.bp.blogspot.com/-iyl7-lk9gP4/TYJdtxHXszI/AAAAAAAAAq0/wonCSXSfCq4/s1600/Giant%2BKiller%2B1.jpg)
(http://3.bp.blogspot.com/-9npIYshovjI/TYJcA5GvvQI/AAAAAAAAAoU/vusDwljFswQ/s1600/69-5.jpg)
(http://3.bp.blogspot.com/-Q-_hcMr1vjc/TYJcBNL6-hI/AAAAAAAAAoc/FBcezXb3t8g/s1600/69NATIONALSINDY-DAVEMASON-AAG.JPG)
(http://3.bp.blogspot.com/-3x5Np3F3Ys4/TYJcBVBpfsI/AAAAAAAAAok/HcEPPg7ASIo/s1600/68NORMPADDACK-AAG.JPG)
(http://3.bp.blogspot.com/-OY2WTyevtsE/TYJcXJEakzI/AAAAAAAAAos/OL7l36GBq1Y/s1600/69NATIONALSINDY-GIANTKILLER-BBG.JPG)
(http://2.bp.blogspot.com/-i4S53Tuzj0c/TYJcYNG5GyI/AAAAAAAAApE/21dJSzlUtxU/s1600/67941868lqytzN_ph.jpg)
(http://4.bp.blogspot.com/-MRE4Xl6ea1c/TYJctmNZvYI/AAAAAAAAAps/7klRd6Nr0yQ/s1600/5049652962_dab037e498.jpg)


Titel: Re:Space Kadett
Bericht door: jeroens op 16 Mei 2013, 21:05:20
MOOOIIII!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D


Titel: Re:Space Kadett
Bericht door: Jeroenvans op 21 Mei 2013, 14:35:30
die lampstickers op die groene vind ik echt geniaal :D


Titel: Re:Space Kadett
Bericht door: Olaf op 26 Mei 2016, 21:40:39
Deze wil ik jullie niet onthouden:

http://www.youtube.com/watch?v=8_rnzmrUibg

1400 PK in een kadett, dat zijn meer PK's dan alle kadettjes van de voorjaarsmeeting bij elkaar.

Groeten Olaf


Titel: Re:Space Kadett
Bericht door: Jeroenvans op 26 Mei 2016, 22:18:43
mooi kadett hoesje om een enorme aandrijflijn  :o