|
Titel: lpg schema Bericht door: McKadett op 30 Augustus 2006, 21:37:00 Ik heb een vraagje over de benzine aansluiting bij een lpg instalatie.
Hoe loopt de aanvoerleiding van de benzine gezien vanuit de tank.BV eerst naar de brandstofpomp of eerst naar de afsluiter en daarna naar de pomp en vervolgens natuurlijk de carb.gr Joop Titel: lpg schema Bericht door: Paul op 30 Augustus 2006, 06:17:00 De leiding gaat eerst naar de benzinepomp dan naar de afsluiter en vanaf de afsluiter naar de carburateur.
Titel: lpg schema Bericht door: McKadett op 30 Augustus 2006, 21:37:00 Kijk daar heb ik iets aan.
Bedankt Paul. gr Joop |