Beste leden van het forum,
de Kadett heeft een nieuwe trotse eigenaar !
Ik wil jullie bedanken voor alle tips , het meedenken en de leuke adviezen !
Mocht ik ooit weer een B Kadett scoren dan weet ik het forum en jullie te vinden .
Komend jaar niet aangezien ik het privé ivm opleiding te druk heb.
bedankt!!!


