Holland Kadett B Club Forum
28 Juni 2026, 01:34:42 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
  Laat berichten zien
Pagina's: [1]
1  Te koop / Aangeboden / Ik zoek onderdelen / Re:kadett b coupé Gepost op: 08 Februari 2021, 19:30:23
bedankt voor het meedenken!
2  Te koop / Aangeboden / Ik zoek onderdelen / kadett b coupé Gepost op: 07 Februari 2021, 21:13:45
Goede avond allemaal.
Ik heb al jaren een onafgemaakte kadett b coupé automaat 12S in de schuur staan uit belgië.
Daar zitten geen papieren bij.
Heeft iemand misschien nog een kenteken  of een casco van een b coupé ?
Ben er ooit een beetje aan begonnen 17 jaar geleden en hoop hem dit of volgen jaar op de weg te krijgen.
Graag hoor ik van jullie.
vr. groet Henk Jan
Pagina's: [1]
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines