|
Goede avond allemaal. Ik heb al jaren een onafgemaakte kadett b coupé automaat 12S in de schuur staan uit belgië. Daar zitten geen papieren bij. Heeft iemand misschien nog een kenteken of een casco van een b coupé ? Ben er ooit een beetje aan begonnen 17 jaar geleden en hoop hem dit of volgen jaar op de weg te krijgen. Graag hoor ik van jullie. vr. groet Henk Jan
|