|
goedendag mijn naam is Theo Remmits woonachtig in Berghem in N.B.. Ben enige tijd geleden begonnen met de restauratie van mijn kadettje ben nog niet maar begint te vorderen. reds gedaan: laswerk carrosserie vooras voorzien van nieuwe rubbers stuur kogels en schijfremmen. staartstukrubber vervangen enz.enz. ben nu bezig met spuitklaar maken.
|