Mijn A Kadett heeft een vervelende brom in de achteras. Ik zoek dus een vervangend exemplaar. Dan blijft de Kadett rijden en kan ik de oude op m'n gemak nalopen.
Tevens zoek ik een goede carburateur voor een 1100, die is ooit in de A gekomen. De huidige is niet af te stellen. (rampzalig draaien op deellast)
Dat zou zomaar kunnen. Ik ging vroegah met de restanten naar remkaflex en die bouwden (bijna) ter plaatse een nieuwe voor je op. Remkaflex bestaat nog steeds in Alkmaar en doen dat werk ook nog altijd.
Zat bij wat plaatdelen, achterklep sedan. Wat vliegroest op het gezicht, lijkt gaaf. Incl slot zonder sleutel. Past niet op mijn LS. Tegen een slagroomtaart oid af te halen op Warmenhuizen.
Oorspronkelijk hadden de Kadettjes geen weerstandsbougiekabel, ook geen weerstandsbougies. Hooguit een koolstift in de verdelerkap. Maar als je de oorspronkelijke ontsteking opgewaardeerd hebt naar een electronische moet het allemaal geen probleem meer opleveren -en- een stuk minder storing. Op de originele vonkenfabriek kan het net allemaal wel eens iets te veel zijn.
Ik moet wat recht zetten, na wat speurwerk op het forum kwam ik erachter dat het een dikke twee jaar is, geen vijf.... Maakt niet uit, ben er dus weer.