Holland Kadett B Club Forum
09 Juni 2026, 19:19:41 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
  Laat berichten zien
Pagina's: [1] 2 3
1  Overige / Kletshoek / Re:Voertuigen vanaf 50 jaar oud worden vrijstelling APK. Gepost op: 15 Maart 2022, 14:16:59
Dank je wel voor je antwoord, duidelijk  Cool
2  Overige / Kletshoek / Re:Voertuigen vanaf 50 jaar oud worden vrijstelling APK. Gepost op: 15 Maart 2022, 10:50:25
moet een auto apk gekeurd zijn op het moment deze 50 word? of geld de vrijstelling automatisch voor alles van 50 jaar en ouder?
3  Overige / Kletshoek / Re:het kadett b gespot topic Gepost op: 06 Februari 2021, 10:07:13
Gisteren een nette rode coupe gespot die omstreeks 13uur de maasbrug vanuit zh Venlo opreed.  Cool
4  Overige / Kletshoek / Re:Ben er weer Gepost op: 02 Februari 2021, 22:25:32
Welkom Terug  Lachen
5  Alles over de Kadett-B / Interieur / Re:Nicotine aanslag/geur interieur Gepost op: 06 Juni 2019, 23:09:30
een open bakje met waspoeder en een bakje met kattebakkorrels doen bij mij altijd de trick  Lachebek
6  Overige / Kletshoek / Re:2019 Gepost op: 02 Januari 2019, 10:23:36
 Cool Cool De Beste Wensen en een goed schadevrij jaar met volle gezondheid gewenst voor iedereen  Cool Cool
7  Alles over de Kadett-B / Carrosserie / Re:vastzetten kofferbakrubber Gepost op: 24 November 2018, 09:14:52
ik heb er een plastic folie (boeklon) onder geplakt in het gelakte randje en dan vastgeplakt met bison
8  Alles over de Kadett-B / Rondom de Kadett-B / Re:Donderdag op discovery Gepost op: 30 Maart 2018, 21:29:21
Mocht iemand deze aflevering opgenomen hebben en willen delen heel graag  Grijns
9  Alles over de Kadett-B / Aandrijving / Re:Special uitvoering en White walls Gepost op: 22 Februari 2018, 22:16:35
http://oldtimerreifen-moeller.de/reifen/weisswandreifen.html

 Cool Cool
10  Overige / Kletshoek / Lekker geknutseld aan mijn Kadett sinds lange tijd Gepost op: 01 Januari 2018, 21:21:20
Vandaag lekker opgeschoten met de laswerkzaamheden aan de bodem van mijn Kadett.
Eerst op mijn gemak messing platen pas gemaakt voor onder de te lassen delen, dit hierna met m2
schroefjes geheel vastgezet zodat de plaatdelen niet meer werken ten opzichte van elkaar met lassen
en de te lassen naad ondersteund is door de messing zodat er doorheen branden zo goed als onmogelijk is.

Begin er ijver in te krijgen nu het lassen me goed afgaat.
Voro iedereen een mooi en goed 2018 gewenst in goede gezondheid en met veel plezier in de Kadettjes  Cool Cool
11  Overige / Kletshoek / Re:Vocht in dashboard meters Gepost op: 01 Januari 2018, 15:17:56
mijn ex c-kadett city had dit ook,
Heb van alles geprobeerd van vilten pakkingen die ingevet waren tot langs de telerkabel afkitten.
Dit was niet afdoende, ik heb uit eindelijk een gaatje in de teller geboord, hier een plastic buisje aangelijmd met een
plastic vierkant doosje erachter waar een heel klein pc ventilatortje in gemonteerd heb.
dit werkte perfect.
12  Overige / Kletshoek / Re:Vrolijke Kerstdagen !!! Gepost op: 26 December 2017, 10:23:52
Het beste aan iedereen in goede gezondheid gewenst
13  Te koop / Aangeboden / Ik verkoop onderdelen / Re:te koop 4 bak korte pook Gepost op: 22 December 2017, 20:38:11
zie pb  Grijns
14  Alles over de Kadett-B / Electriciteit / Re:startmotor laten reviseren. Gepost op: 16 November 2017, 21:04:22
wat is er wel ingewikkeld aan een kadett? Grijns

Ik hoop de bedrading met tape  Grijns Grijns
15  Overige / Kletshoek / Re:multimeter Gepost op: 12 November 2017, 21:14:17
hahah beetje overkill is het wel, ter compensatie komt dit plaatje van aliexpress  Grijns Grijns
Pagina's: [1] 2 3
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines