wat snel, deze reacties!
het maakt mij niet uit, gelijkstroom of wissel. het gaat me niet om de regelaar zelf maar enkel om de behuizing die ik wil monteren in de motorruimte van m'n rekord. als je de foto's bekijkt in de link waarmee ik m'n berichten afsluit dan kan ej ook wle vermoeden waarom het een "niet-kapotte behuizing" moet zijn (ziet alles er leuk uit, is de behuizing van die regelaar hopeloos. dat kan toch niet?).
dus enkel de behuizing (met de bevestigingsbeugel, niet alleen de kap). vandaar ook dat het inwendige kapot moet zijn. het is toch zonde als een goed werkend onderdeel gesloopt wordt ten behoeve van iets anders? neem dan een ondrdeel wat voor dat doel wel bruikbaar is maar waar je niets meer mee kan. ik hou nl graag van recylclen en hergebruik.

zo heb ik mijn elektronische ontsteking ook zo'n beetje "in elkaar geflanst" (met veel voldoening). en je raad het al: die wil ik dus in zo'n behuizing inbouwen. dan lijkt het net een onderdeel wat er gewoon thuis hoort (sterker, de eerste d-rekord's en b-commodores hadden nog zo'n ding, later niet meer (de mijne o.a.). maar de bevestigingsplaat waar zo'n ding gemonteerd hoort te zijn is er wel. en op een erg gunstige plaats ook nog.
en hoe je nu zo'n regelaar test? geen idee. ik heb er geen ervaring mee.