Hallo,
Mijn kadettje is vandaag naar de APK gegaan. Er moet naar de remmen gekeken worden en er zit een gat in mijn carrosserie in de wielkas die de garage te groot vindt. Remmen laat ik bij de garage doen.
Nu nog het gat. Het zit in de wielkas van het linker voorwiel. Achterin, vlak bij de linkerdeur. Ik was sowieso al van plan het voorscherm links te vervangen omdat daar nogal wat roest in zit. Maar eigenlijk wilde ik dat deze winter op mijn gemak doen. Nu lijkt het erop dat het snel moet gebeuren vanwege de APK. Als ik een nieuw voorscherm zou plaatsen, is dan het gat opgelost? Ik weet niet precies welke onderdelen van de carrosserie waar aan elkaar zitten, en of de plek waar het gat zit wel aan het voorscherm vastzit...
Wie heeft een voorscherm liggen voor mijn B Kadett coupe uit '73? Liefst niet al te ver van Rotterdam...
Er moet natuurlijk gelast worden. Dat kan ik niet zelf. Heeft er iemand tips waar ik dat goed kan laten doen in de buurt van Rotterdam?
Bedankt!
Laura
Hallo.
Ik heb nog een nw imitatie voorscherm liggen en kan het laswerk ook verzorgen. Zit al 40 jaar in de autoschade dus geen probleem. Ik zit in Vlaardingen.
Gr Cock 06 55331199
Ps. mijn B coupe staat vrijwel spuitklaar. Kan je meteen zien hoe ik restaureer.