Holland Kadett B Club Forum
26 Juni 2026, 12:59:23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Zand in differentiaal  (gelezen 5815 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Wouter_be
Newbie
*
Berichten: 19


Bekijk profiel
« Gepost op: 16 Maart 2016, 15:48:29 »

Hallo iedereen,
Bij het laten zandstralen van mijn achteras is het verluchtingsventiel eraf gegaan en nog steeds zoek, met als resultaat dat mijn achterassen en differentiaal vol met zand zitten Droevig. Is het uitbouwen van het differentiaal en vooral het terug inbouwen zelf te doen??

Ik zie in de boeken niets terug voor mijn differentiaal. Er staat voor de 1100, niets in de boeken, er staat " zie de oude versie"

Wie kan er helpen?
Gelogd
reusjep
Hero Member
*****
Berichten: 603


Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Maart 2016, 16:17:56 »

Je hebt mail!
De vier bouten die je links en rechts van het differentieel hebt zitten draai je los, de steekassen moeten er uit zijn en dan wip je het kroonwiel er zo uit. Dit is niet te stellen, dus als je het daarmee schoon krijgt ben je goed.
Moet het kroonwiel er ook uit, zie dan mijn mailtje. Dan heb je wat meer werk!

Veel succes!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines