Holland Kadett B Club Forum
28 April 2026, 16:16:53 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ONDERDELEN  (gelezen 27206 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Gepost op: 15 Mei 2006, 17:43:00 »

HOI IK BEN ME AAN HET ORIENTEREN OM EEN B KADETT TE KOPEN MAAR IK WIL EERST WEL EENS WETEN WAT ER ALLEMAAL NOG TE KOOP IS VOOR DE KADETTJES, IK HEB AL EEN HELEBOEL PLAATWERK GEVONDEN OP INTERNET MAAR VOOR SCHERMEN KAN IK NIET VINDEN. ZIJN DEZE NOG TE KOOP???:shocked.  TEN TWEEDE WIL IK WETEN OF ER NOG UITLATEN VOOR TE KOOP ZIJN & EN HOE ZIT HET MET RAAMRUBBERS EN WEET IK VEEL . HET TECHNISCHE GEDEELTE VERDER ZAL NIET ZÓN PROBLEEM ZIJN DENK IK , MAAR ALS IEMAND IETS TE BINNENSCHIET WAAR IK OP MOET LETTEN OF WAT IK ABSOLUUT MOET LATEN STAAN IK ZIE HET WEL!!!!!:{blink} GR

kadett caravan 2.4 1969
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 27 April 2006, 21:38:00 »

VOORSCHERMEN: nieuw origineel zeer moeilijk/niet, repro's soms wel, maar slechte pasvorm.
UITLATEN: nog wel aan te komen dacht ik, weet alleen niet waar.
RAAMRUBBERS: wel, zie advertentie op HKBC-site (DAREX)
Wielkastranden achter en binnenschermen zijn ook niet/bijna niet meer te verkrijgen.
Kijk verder bij dit TOPIC:
Forum Main>>Carrosserie>>Waar op letten bij aankoop

Als je Duits kunt lezen heb ik eventueel een erg uitgebreid Worddocument met aankooptips.

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
kadett-doc
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 27 April 2006, 22:20:06 »

Citaat
 VOORSCHERMEN: nieuw origineel zeer moeilijk/niet, repro's soms wel, maar slechte pasvorm.
UITLATEN: nog wel aan te komen dacht ik, weet alleen niet waar.
RAAMRUBBERS: wel, zie advertentie op HKBC-site (DAREX)
Wielkastranden achter en binnenschermen zijn ook niet/bijna niet meer te verkrijgen.
Kijk verder bij dit TOPIC:
Forum Main>>Carrosserie>>Waar op letten bij aankoop

Als je Duits kunt lezen heb ik eventueel een erg uitgebreid Worddocument met aankooptips.

hallo Gert, met een grote en een kleine hamer maak je de imitatie spatborden passend ( zie mijn grijze kiemen ), voor de uitlaten geldt nog welke uitvoering en het plaatwerk zoals wielkastranden en bijbehorende plaatwerk is nog volop in het zuiden verkrijgbaar, er zijn bij ons automateriaalzaken die veel voor de oldies nog zoeken en vinden, en als de vraag groter wordt, worden ze opnieuw weer gemaakt. in principe op de voorschermen en de neus is bijna nog alles te verkrijgen.

Chris
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 28 April 2006, 07:15:00 »

Dat klinkt goed Lachebek ; ik heb de indruk dat bij ons in de omgeving (Twente) de situatie lang zo rooskleurig niet is:(

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
Paul
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 28 April 2006, 09:00:00 »

Wat is een normale prijs voor een setje spatborden? Via via kan ik 5 linker en 6 rechter nieuwe spatborden overnemen, over de pasvorm weet ik nog niks. In een ander bericht op dit forum werden prijzen van 500 euro genoemd, dit vind ik wel erg veel, het moet immers een hobby blijven.
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 28 April 2006, 21:55:00 »

ik heb wel oren naar die spatborden', laat maar eens weten wat ze moeten kosten.
je kunt me ook mailen
bx92@belarus.demon.nl
gr topcat(!)

kadett caravan 2.4 1969
Paul
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 30 April 2006, 10:28:00 »

Ik heb ze nog niet. Ik wil eerst wat meer over pasvorm en prijzen weten eigenlijk. Als ik meer weet dan post ik hier wel weer wat.
Chippie
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 30 April 2006, 17:43:00 »

Ik heb 515 euro voor 2 schermen betaald. Moet er wel bij zeggen dat het originelen zijn en dus geen imitatie
kadett-doc
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 30 April 2006, 20:55:00 »

hallo Paul, als je de schermen hebt en weet wat ze moeten kosten, laat dan wat van je horen.

Chris
Paul
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 15 Mei 2006, 17:43:00 »

Ik heb de spatborden gezien ze zien er goed uit weinig tot geen vliegroest. Ik heb er 1 meegenomen om de pasvorm te checken, dit ga ik deze week doen. Als de pasvorm een beetje redelijk is dan neem ik ze over van die man en zijn ze te koop voor 175 euro per stuk als ik er een beetje uit kan komen met hem.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: