Ik meende dat het verschil tussen de 1.2N en de 1.2S zat in de compressie en carburateur
Gisteren zag ik dat de koppeling van de 1.2S (uit een C-Kadett) anders is dan die van mij (1.2N)
Beide zijn 180 mm, maar de drukgroep van de 1.2S lijkt mij "strakker" en zit ook met 6 bouten bevestigd i.p.v. met 4.
Het vliegwiel heeft dan ook 6 bev. gaten.
Koppelingsplaat en lager zijn wel weer gelijk.
Kan dit 1.2S vliegwiel + koppeling zonder meer achter een 1.2N blok?
1.2N

1.2S C-Kadett



En nog een vraag: de aandraaimomenten/kloppen deze
- Kardanas 4 bouten 25 Nm ??
- Bak aan motor (6 bouten) (40 Nm??)
- Versnellingsbaksteun (1 bout aan de versn.bak 40Nm, 2 bouten steun aan bodemplaat 40Nm ??)
- Drukgroep (4 of 6 bouten 35 Nm??)
- Vliegwiel 6 bouten 35 Nm??