Holland Kadett B Club Forum
04 Juni 2026, 22:16:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: andere motor plaatsen  (gelezen 6720 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
oldieron
Gast
« Gepost op: 16 Januari 2011, 10:57:46 »

hoi met ron ik heb een vraagje ik heb hier een 1100 motor met lange pook is de motor wat er in lag en heb een 1200 motor met korte pook en ik wil graag de 1200 motor in de kadet lepellen omdat deze veel minder heeft gelopen kan ik de versnellingsbak met de lange pook van de 1100 motor hier zonder verdere aanpasingen op zetten of moet ik nog andere aanpassingen doen en moet ik ook de achter as met aandrijf as om zetten of kan ik de achter as wat er al onder lag gebruiken ben eindelijk klaar met het laswerk en ga nu beginnen met het schoonmaken van de caroserie en het spuitklaar maken er van. en alle onderdellen wat nog goed zijn schoonmaken en revieseren en dan kan hij weer opgebouwd worden moet alleen kijken dat ik de onbrekende en kapote delen en dat zijn er nog wel wat ergens kan kopen ( kijken of ik dan bij cris terecht kan voor wat  onderdellen over te kopen ) en als deze klaar is beginnen we weer aan de volgende die staat al weer klaar en daarna ga ik kijken voor een olympia  (www.13.07.69.mijnalbum.nl ) mvg ron
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Januari 2011, 11:02:25 »

Die bakken en twee motoren zijn zonder meer uitwisselbaar, bak past en aandrijfsas blijft gelijk.
Geen problemen te verwachten dacht ik zo.

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Januari 2011, 11:16:04 »

je kunt ook gewoon het schakelmechanisme overzetten op de nieuwe bak Knipoog

gr Paul
kadett-doc
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Januari 2011, 11:22:43 »

Gert en Paul hebben gelijk maar verwissel wel niet het koppelingsset omdat de 1100 een diameter heeft van 170 mm en de 1200 eentje heeft van 180 mm Knipoog
oldieron
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 16 Januari 2011, 17:25:37 »

heb het daar niet gevraagt maar hier op het forum lukt het mij niet om de foto.s te plaatsen moet eens iemand vragen die me het voor kan doen daarom heb ik ook op mijn album een gold acount aangemaakt mvg ron
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: