Holland Kadett B Club Forum
18 Juni 2026, 06:35:06 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Car-Glass  (gelezen 9177 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Gepost op: 18 April 2011, 13:58:52 »

voor allen die een glasverzekering hebben bij de autoverzekering Grijns schroom niet bij ruitschade Car-Glass in te schakelen Geschrokken voor een nieuwe GELAAGDE voorruit incl,ruitrubber (Car-Glass zegt dat ze deze niet kunnen leveren, maar als je aangeeft dat ze bij Darex nog leverbaar zijn MOETEN ze ze leveren).
EEN groot nadeel: je moet er geen haast mee hebben (ruit moet speciaal gemaakt worden in Engeland) levertijd ongeveer 4 maanden.
MAARRE dan heb je wel een nieuwe gelaagde ruit,

gr Paul
roger H
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 18 April 2011, 22:22:59 »

leuk om te weten, is alleen shit als je de ruit kapot hebt. dan moet je toch een 2 de hands erin zetten.
en toch heb ik een vraagie.  komen er geen extra kosten bij voor dit omstandig procces?

maar voor de rest vind ik het voor mij zelf geen optie. Rollende ogen

groetjes
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 19 April 2011, 05:23:22 »

hee Roger,

ik had de ruit kapot door een een steentje tegen de voorruit ketste,waarna ik ineens melkwit ondoorzichtig glas kreeg Geschrokken en toen ik stopte op een drempel (te hard?) zakte de ruit zo in elkaar.
en okee ik heb er 4 maanden een noodruit van mezelf erin gehad maar het plaatsen is ong.15 minuten werk,
dus vind het super dat ik nu gelaagd glas heb vanwege de veiligheid en het heeft me niets aan extra premie gekost.

gr Paul
roger H
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 19 April 2011, 05:39:58 »

ow ja dat is minder.

dat is wel perfect een gelaagd ruitje erin.
alleen helaas dat ik niet bij car glass ben verzekerd Ik weet het niet  anders bestelde ik me ook wel alvast een ruitje. Lachen Lachen

groetjes
wgortenmulder
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 19 April 2011, 06:56:18 »

Dit is inderdaad wel een handigheidje om te weten.
Je kan dus op je all-risk verzekering dan een nieuwe "gelaagde" ruit bestellen.....

Oude liefde roest niet zeggen ze...... Dan hebben ze mijn kadettje nog niet gezien...
"Rust Roest" maar na restauratie (hopelijk) niet meer.

Restauratieverslag: mission impossible
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,9766.0.html
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 19 April 2011, 11:28:14 »

ja je belt carglass  zegt dat je ruit is gesneuveld en ze gaan hem voor je bestellen :d
kermitc
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 23 April 2011, 09:16:25 »

wil ik ook wel zo'n ruitje Knipoog
Khaliman
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 24 April 2011, 13:20:37 »

Ja klopt ik werk bij carglass  Grijns ze hebben de voorruit inderdaad leverbaar, volgens mij kost die als je niet verzekerd bent 450 euro. best prijzig dus. maar ben niet zeker van de prijs, ik zal volgende week nog eens naarkijken.

groetjes sebastian
dimitrip
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 23 Mei 2011, 09:13:55 »

Best prijzig zo.

Op kapaza (de belgische marktplaats zeg maar) stond vorige week een nieuwe gelaagde voorruit te koop voor 75 euro. Ik ben ze gaan ophalen. Was bij een glasbedrijf die ze een paar jaar geleden liet maken voor een klant, maar werd nooit opgehaald.
Hij wist me te vertellen dat hij ze zelf 75 euro had betaald, nieuw gemaakt. Geen Engelse maar Finse makelij.
En ik neem aan dat de prijzen van car-glass nog lager liggen voor inkoop.

Serieuze winstmarges dus.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: