Hoi Henk,
Ik wou eerst de andere forumleden een kans geven, wij hebben tenslotte al zo veel onderdelen geruild.

Daar gaat ie:
- beide driehoekige rubbers uit de voorbumper, deze zitten tussen de lange bumpersteunen en de bumper.
=> Ik denk dat ik die nog wel heb.- de originele lange bumperboutjes uit de voorbumper, mogen rustig roestig zijn want ze worden zwart.
=> Die heb ik niet.- contactpuntplaat uit een CIH DELCO stroomverdeler of de klemveertjes van een BOSCH verdeler, die waar de kap mee vast zit. Ik denk dat die van een OHV ook wel passen.
=> Ik heb wel een CIH Delco verdeler maar die is nog helemaal compleet, een OHV Delco denk ik wel maar of dit hetzelfde is weet ik niet.- Een montagehandleiding van een Brink trekhaak of de boormaten. Ik weet wel zo ongeveer hoe deze gemonteerd wordt.
=> Een montage handleiding heb ik ook wel maar dan in een onleesbare kwaliteit. Het beste kun je de binnenplaten in de carrosserie leggen, aftekenen en boren.- de binnen en buitenmaat van de bussen door de chassisbalken achter zoals die bij de montage worden gebruikt van de trekhaak.
=> ik kan ze niet opmeten want ze zitten in mijn kadett. Ik kan ze wel beredeneren! Het zijn M8 bouten dus de binnen diameter is 8,5. Het is een vrij dikke bus dus de buiten diameter ligt ergens tussen de 12 en 15 mm. Je schuift ze erin via de binnenkant (dus dit gat boor je op tot de diameter van de bus).voor de rubbers en de verdeler onderdelen heb ik geen alternatief voor handen.....