Waarom een verkoper zo iets niet schoon maakt en er goede foto's van toont, is mij duister; dan verkoopt hij toch veel makkelijker

Voor de verkoper is het verstandig om het schoon te maken, je verkoopt het sneller en je kunt er meer voor krijgen. Echter als koper heb ik liever zo'n vieze. Je kunt dan zien dat er niet geprobeerd is om iets te maskeren. Al die zwarte viezigheid is vaak ook geen tectiel maar aanslag van jaren rijden en niet schoonmaken. Het beste is natuurlijk om de carburateurs geheel uit elkaar te halen, schoonmaken en opnieuw opbouwen.
Groeten Olaf