Dag allen, ik zit met een raadsel. Ik ben de remmen aan het installeren (schijfremmen voor) en heb daarvoor bij O-T-R de volgende set van Quick Brake besteld:
https://www.o-t-r.de/shop/kadett-b/bremsleitungssatz-kadett-b-scheibenbremse-va-kunifer/De leidingen op de achteras + slang naar de bodemplaat heb ik zonder problemen gemonteerd, evenals de beide leidingen van de hoofdremcilinder naar de remklauwen aan de voorwielen. Het enige wat rest is de lange leiding van achter naar voren. Nu heb ik nog 2 (!) stukken remleiding over. De ene is lang en gemarkeerd als 'van achter naar voor', maar deze is te kort om helemaal tot aan de HRC te komen. En het andere stukje, gemarkeerd 'from main brake cylinder' is pakweg 40cm lang. Bij elkaar zou het denk ik genoeg zijn, maar waarom zou dit ooit uit 2 delen bestaan? Ik kan daar ook nergens op heel het internet enige aanwijzing voor vinden. Nog los van dat het me volslagen onzinnig lijkt.
Wat denken jullie hiervan? Kennen jullie een situatie/reden waarin de leiding van achter naar voor uit 2 delen bestaat? En hoe verbind ik die dan met elkaar?Of heb ik gewoon de verkeerde set opgestuurd gekregen? (de sticker op de verpakking zegt wel degelijk "kadett b scheibenbremse VA", maar kan natuurlijk nog steeds verkeerd ingepakt zijn ofzo...
Help!

Geert Jan