vanaf het kastje gaat een wat dikkere draad
in het rood en er zit een blauw draadje met geel

?
van de oude dynamo naar dat kastje gaat
1 dunne rode
1 dunne bruine
1 zwarte iets dikker
Deze dun-bruin, dun-rood en zwart verbinden de gelijkstroomdynamo met zijn regelaar.
Met de oude dynamo+oude regelaar vervallen deze drie draden dus gewoon.
De dikke rode draad (die op B+ van de oude regelaar zat) zal via de boom van de accu komen. (na te meten, hier moet 12V op staan. Als je de plus van de accu losneemt, staat op de dikke rode draad geen spanning meer)
Deze moet nu naar de B+ die op de wisselstroomdynamo zit (op mijn foto de rode draad met de gele rand+oog)
De dunnere blauw/(vuil)witte draad zat op D+/61 van de oude regelaar en moet nu op D+/61 van de wisselstroomdynamo; dit is dezelfde aansluiting als van de rode draad die tussende wisselstroomdynamo en zijn regelaar loopt (samen met bruin en zwart)
In het schema is deze blauw/witte draad aangesloten samen met rood aan de dynamokant, maar dat kan volgens mij net zo goed aan de kant van de regelaar zijn.
Bovenstaande is in het eerder getoonde schema goed terug te herkennen.
Verder moet aan het huis van de dynamo een aardedraad (bruin)
Hiervoor zal het tapeinde+moertje rechts-onder bedoeld zijn: een -draad (bruin) van hier naar de carrosserie

Ik heb zelf een Delco dynamo op de auto zitten; deze is natuurlijk in principe hetzelfde aangesloten, maar het oogt anders.
Ik heb het bovenstaande dus niet aan mijn eigen auto gecontroleerd.