Holland Kadett B Club Forum
04 Augustus 2026, 22:58:43 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: apk punt achterlichten  (gelezen 16329 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
wienf390
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 04 Oktober 2010, 17:34:42 »

Mitch,

Ik zou inderdaad eerst naar het relais kijken zit links van het stuur onder het dashboard, je kunt hem erzo uittrekken en vervangen voor een nieuwe kosten bijna niets. Kijk wel even hoeveel watt deze is, Bijv. 84 watt betekend 4 keer 21 watt lampjes in je richtingaanwijzers . Orgineel zitten er 18 watt lampjes in en moet het relais 4 keer 18 watt 72 watt zijn. Mocht niet meer aan zo,n relais kunnen komen dan ook de lampjes naar 21 watt vervangen, zou niet weten als je de 18 watt lampjes laat zitten waarschijnlijk sneller knipperen.

Succes Fred
kadett-doc
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 04 Oktober 2010, 19:06:53 »

Mitch,

Ik zou inderdaad eerst naar het relais kijken zit links van het stuur onder het dashboard, je kunt hem erzo uittrekken en vervangen voor een nieuwe kosten bijna niets. Kijk wel even hoeveel watt deze is, Bijv. 84 watt betekend 4 keer 21 watt lampjes in je richtingaanwijzers . Orgineel zitten er 18 watt lampjes in en moet het relais 4 keer 18 watt 72 watt zijn. Mocht niet meer aan zo,n relais kunnen komen dan ook de lampjes naar 21 watt vervangen, zou niet weten als je de 18 watt lampjes laat zitten waarschijnlijk sneller knipperen.

Succes Fred

als aan vulling moet er ook nog op het relais staan vermeld van het lampje in het dashboard en daar staat vaak + 3 of + 4watt, daar kan ook een afwijking inkomen. Knipoog
wienf390
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 07 Oktober 2010, 20:33:46 »

Mijn kadett is vandaag weer voor 2 jaar goedgekeurd, lampen waren okee en nog diverse andere werkzaamheden door de garage verricht en ik mag weer rijden.

Wat mij betreft mag deze topic gesloten worden tenzij Mitch nog verder geholpen wil worden

Groeten Fred.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: