|
rondehorde
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 06 December 2011, 22:36:51 » |
|
Hallo, ik heb een olympia A uit 1968 op LPG staan, is zeker niet rot, de ophanging, alle rubber e.d. zijn vervangen stuurt als een snaar. Ben nu bezig met een goede grote beurt, krijgt deze week nieuwe contactpunten, verdeelkap, condensator, rotor. Heeft vorige week nieuwe bougies en kabels gekregen. Onder de motorkap alles puik in orde. Onderzijde prima in orde geen gekkigheid. Wat moet er nog gebeuren, het hemeltje is slecht, en de achteraslagers hoor je, dit is ook een kwaal. beter kun je dus de lagers vervangen ipv een andere achteras er onder zetten. Alles bij elkaar kun je er gewoon dagelijks je kilometers mee rijden, ik doe dit niet maar het zou kunnen. Voor de olympia wil ik 1250 euro hebben, ik heb ook nog een B rekord uit 1966, hier gaat m'n hart nu even naar uit, deze is echt super en technisch en chasis in prima staat ongerestaureerd optisch dus niet in showroom staat maar wel orgineel en helemaal goed. Deze heeft me minimaal 3500 euro gekost dat zou ik er dan voor willen hebben.
|