Holland Kadett B Club Forum
02 Mei 2026, 17:59:00 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: motorkap dempers b kadett  (gelezen 5419 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cock
Gast
« Gepost op: 04 Juni 2012, 12:07:14 »

Hallo .Ik zie regelmatig B kadettjes waar chrome motorkapdempers op zitten.Lopen vanaf onderste gat motorkap naar derde gat voorscherm .Wie weet waar ik deze kan kopen? .Gr cock  06 55331199
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 15 Juni 2012, 04:26:49 »

hallo Cock,

volgens mij is er een tuningsgids in omloop genaamd Automax (bekend bij automaterialenzaak), die hebben deze cilinders in het assortiment.
denk wel dat je even uit moet meten welke lengte je moet hebben. en misschien moet je de steuntjes ook veranderen? het zijn iig universele Grijns

gr Paul
cock
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 15 Juni 2012, 19:25:14 »

hallo Cock,

volgens mij is er een tuningsgids in omloop genaamd Automax (bekend bij automaterialenzaak), die hebben deze cilinders in het assortiment.
denk wel dat je even uit moet meten welke lengte je moet hebben. en misschien moet je de steuntjes ook veranderen? het zijn iig universele Grijns

gr Paul
[
Hallo Paul .Bedankt voor je reaktie .Inmiddels  het adres gevonden waar deze te koop zijn n.l  Tepper (autostyle) in Groningen verkoopt deze motorkapdempers in het chroom. .Gr Cock   
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 15 Juni 2012, 21:07:00 »

hallo Cock,
correctie ik bedoelde Autostyle boek ipv automax Beschaamd in dit boek staan veel tunings tips en benodigdheden (veelal voor moderne auto's) maar ook zeker voor oldtimers.

gr Paul
Jeroenvans
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 15 Juni 2012, 22:08:45 »

hallo Cock,

gr Paul
Hallo Paul .Bedankt voor je reaktie .Inmiddels  het adres gevonden waar deze te koop zijn n.l  Tepper (autostyle) in Groningen verkoopt deze motorkapdempers in het chroom. .Gr Cock   
hoi cock

de onderstaande code in je post moet je laten staan, anders lijken je eigen posts alsof je iemand quote
Code:
[/quote]
gewoon een tipje tussendoor Knipoog(ik zag het al een paar keer vandaar)

Kadett B L "super" 1968 LPG
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: