Holland Kadett B Club Forum
25 Mei 2026, 15:06:59 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: dealersticker motorhuis leiden jaren 70  (gelezen 9641 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ab
Gast
« Gepost op: 30 Juni 2012, 10:49:12 »

na wat moeite en geluk heb ik weer het oude dealerstickertje van het motorhuis uit leiden (en voorschoten en katwijk). deze dealer heeft mijn opel geleverd en ik wilde de sticker er weer op hebben. het slaat nergens op, ik weet het, maar het maakt de auto - voor mij - wel 'af'.  Grijns

het is een replica van de originele en ik moest er helaas 10 laten maken (terwijl ik er maar 1 nodig had).

het is geen specifiek b-kadettonderdeel maar wellicht zijn er eigenaren die die sticker er ook weer op willen hebben. ze werden door het motorhuis op alle opels geplakt in de jaren 70. dus ook de b-kadett. tegen kostprijs (euro 4) + verzendkosten.
Motorhuis
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 03 Juli 2012, 17:40:33 »

Graag wil ik zo’n mooie nostalgische sticker.

Ik wil je hartelijk bedanken dat je de merknaam Motorhuis op jou mooie klassieker hebt aangebracht. De combinatie Motorhuis en Opel is al sinds jaar en dag een begrip in Noord- en ZuidHolland. Voor jou als ambassadeur van ons bedrijf mag een kledingstuk met ons mooie nieuwe logo niet ontbreken. Dit ga ik voor je regelen.

Motorhuis
kermitc
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 03 Juli 2012, 19:21:59 »

mooie actie van motorhuis!!
reusjep
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 03 Juli 2012, 20:00:46 »

Ab,

Mag ik vragen waar je die sticker hebt laten maken? Er zit een oude Franse dealersticker op mijn Car-A-Van die ik graag - desnoods in tienvoud - na wil laten maken om de oorsprong van de wagen een beetje in ere te houden. Lachebek
ab
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 05 Juli 2012, 12:38:31 »

een hele leuke actie van het Motorhuis. zeker. zoiets verwacht je niet. en het was me daar ook niet om te doen.

je wilt niet weten hoeveel moeite ik heb moeten doen om a) überhaupt een goede afbeelding/foto van dat stickertje te bemachtigene en b) het te laten maken. dat laatste viel opeens wel mee (via een collega waar ik toen werkte). dat eerste was heel veel geluk.

ik heb tweede helft '90 bij het Motorhuis nog gevraagd of ze zoiets toevallig nog hadden. maar wat ik al vreesde: nee, helaas. maar er reed al die tijd in Leiden nog een andere Rekord rond (die ik ook zo'n beetje vanaf nieuw ken). ik heb deze auto in 2000 bij de eigenaar gefotograveerd maar toen geen detail van dat stickertje (stom! stom! stom!). door toeval kon ik recent opnieuw foto's nemen van die Rekord (heeft nu een hele dure schade. daardoor eigenlijk total loss). dus nu wel een detailfoto.

@reusjep. hoe ziet dat stickertje er uit? hoewel ik geen contact meer heb met die collega (ik mocht gaan  Huilen ) zou ik het wel kunnen proberen te vragen.
reusjep
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 05 Juli 2012, 20:48:52 »

Komende week ga ik mijn Kadett een hoop tijd en liefde geven, dan zal ik even een degelijke foto maken. Lachebek
ab
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 05 Juli 2012, 21:22:53 »

graag dan iets met referentiematen erbij. zoals je ziet heb ik op de foto wat van de embleempjes meegenomen (ik heb meer foto's). aan de hand hiervan kan dan de maten ingeschat worden.

ik de pics wel tegemoet.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: