Omdat het vandaag zo'n lekker weer was, lekker even buiten in het zonnetje kunnen werken.
Heb het vliegwiel, en koppelingsset schoongemaakt, en alles weer netjes gemonteerd, omdat ik geen centreer pen had om de koppelingsplaat te centreren heb ik maar een dikke boor gebruikt waar een stukje slang overheen was geduwd, dit werkte perfect.

Daarna begonnen met de oliepijlstok, om deze goed te laten afsluiten moest er een vilten pakking vervangen worden.
De pijlstok moet dan uit elkaar gehaald worden, dit gaat dus niet, de pijlstok hiervoor maar een beetje gesloopt
Ik kon toen het viltje vervangen, heb zelf een messing busje gemaakt die je vast kan schroeven, dit was nodig om alles weer in elkaar te zetten.

Heb toen de ontsteking helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt, en alle bewegende delen weer gesmeerd met olie.
Omdat er straks een velleman ontsteking op aangesloten moet worden heb ik de condensator los gekoppeld en een nieuwe voedingsdraad gemaakt, zodat mocht er iets fout gaan met de velleman ik eenvoudig alles om kan zetten naar orgineel met condensator.
Gelijk nieuwe contactpunten rotor en verdelerkap op gezet.