Holland Kadett B Club Forum
16 April 2026, 11:29:28 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 90   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Project Kadett B coupe 1.1N  (gelezen 968438 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Rondjerijder
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #825 Gepost op: 13 Februari 2016, 08:54:37 »

Ook ik ben zeer benieuwd naar de uitleg, ze zijn de laatste tijd ook aan het rommelen met hun website, misschien een ongelukkige samenloop van omstandigheden ?
Ik heb er nu mijn derde bestelling lopen, hoop maar dat het goed gaat en ik niet zo boos hoef te worden om er maar even naar toe te rijden.  Grijns

Uiteindelijk is het allemaal oud ijzer.
Rondjerijder
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #826 Gepost op: 13 Februari 2016, 08:59:24 »

Liebe Kunden
Aufgrund einer sehr hohen Auftragslage kann es zu Verzögerungen bei der Auslieferung kommen.
Aktuell beträgt die Lieferzeit ca. 10-14 Tage.

Vielen Dank für Ihr Verständnis!
Dear Customers
Due to a very high order situation, there may be delays in delivery.
Currently, the delivery time is approx. 10-14 days.

Thank you for your understanding!
Chers clients
Grâce à une situation de commandes très élevé, il peut y avoir des retards de livraison.
Actuellement, le délai de livraison est env. de 10-14 jours.

Nous vous remercions de votre compréhension!

--- Accept & KLICK SHOP ---

Nou hoop ik maar dat hun succes niet ten koste gaat van de kwaliteit Ik weet het niet, op auto onderdelen zijn er al genoeg waardeloze webwinkels. Boos

ockdet
Hero Member

mijn kadett

Bekijk profiel
« Antwoord #827 Gepost op: 18 Februari 2016, 16:51:58 »

https://www.o-t-r.de/

prima  webwinkel . al   paar keer  wat besteld   . nooit wat mis gegaan  ...
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #828 Gepost op: 18 Februari 2016, 18:55:14 »

https://www.o-t-r.de/
prima  webwinkel . al   paar keer  wat besteld   . nooit wat mis gegaan 
Heb eindelijk met heel wat moeite en extra kosten mijn pakket met onderdelen opgestuurd gekregen, het was door een stomme fout naar heel iemand anders gestuurd met de zelfde achternaam als mij, en wonend aan de andere kant van Nederland.
Heb contact gehad met Udo van Splendidparts en was best geschrokken en zijn excuses aangeboden, om het goed te maken hoef ik de volgende keer geen verzendkosten te betalen.
In het pakket miste ik 1 onderdeeltje en werd gelijk kostenloos nagezonden.
Het materiaal ziet er zeer goed uit en ondanks alles bestel ik de volgende keer weer graag bij splendid  Grijns

Groetjes Martin.

1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
Rondjerijder
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #829 Gepost op: 19 Februari 2016, 08:03:55 »

Fijn dat alles wee op z'n pootjes terecht is gekomen, Martin.
Gisteren schrok ik ook even toen mijn bestelling binnen kwam.
Het was één enveloppe die met de post kwam met maar twee kleine deeltjes terwijl ik toch een hele lijst besteld had.oe
Gelijk er maar een mailtje gestuurd, daar was ik net klaar mee toen de DHL man met het pakket met overige delen voor de deur stond.
Om ze niet teveel in paniek te jagen heb ik ze gelijk gemaild dat het nu compleet was.
Waarom ze een deel met de post sturen en een deel met DHL is me nog wel geheel onduidelijk.
Tijdens het samenstellen van mijn bestelling viel het op dat ik een deeltje had besteld dat alleen voor een GT passend was,  ze mailden of ik dit wel goed had besteld omdat ik toch een B Kadett had !?
Zij hadden gelijk en ik niet, ik had dit inderdaad verkeerd besteld, gauw er naar toe gebeld en het al ingepakte deel werd er uit genomen, het geld daarvoor storten ze terug.
Ik ben zeer tevreden met dit adresje

apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #830 Gepost op: 09 Maart 2016, 17:12:14 »

Best grappig, heeft splendidparts mijn onderdelen voor de 2e keer weer naar het verkeerde adres gestuurd, opgebeld en hopelijk word het nu opgelost.
Ik wou mijn wagen klaar krijgen voor de voorjaars meeting, gaat nu helaas niet meer lukken  Beschaamd

Rondjerijder
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #831 Gepost op: 09 Maart 2016, 18:14:52 »

Best grappig, heeft splendidparts mijn onderdelen voor de 2e keer weer naar het verkeerde adres gestuurd, opgebeld en hopelijk word het nu opgelost.
Ik wou mijn wagen klaar krijgen voor de voorjaars meeting, gaat nu helaas niet meer lukken  Beschaamd

Tja wat zal ik er van zeggen, ook mijn verhaal is nog niet ten einde met onze  „Genossen“ .
Werd ik door ze geattendeerd dat een besteld deel niet voor een B Coupe was maar voor een GT.
Gauw gebeld en ze verteld dat dit deeltje niet geleverd hoefde te worden, daar waren ze het mee eens en verwijderden het deel uit de bestelling.
Daar ik via Paypal al had betaald zouden ze het geld voor dat deel ook via Paypal terug storten, is nu iets meer dan een maand geleden en nog niks ontvangen.
Mailtje en betaalverzoek word niet op gereageerd.

Kadett
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #832 Gepost op: 10 Maart 2016, 20:05:01 »

Hallo ik heb gezien dat allemaal nieuwe water slangen had, bij wie heb jij die gehaald ,en heb jij ook nieuwe slangen die kleine bij kachel ??
ik verneem het graag Gr Bert
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #833 Gepost op: 10 Maart 2016, 21:42:39 »

Hallo ik heb gezien dat allemaal nieuwe water slangen had, bij wie heb jij die gehaald ,en heb jij ook nieuwe slangen die kleine bij kachel ??
ik verneem het graag Gr Bert
De slangen die er nu op zitten zijn goede 2e hands slangen, deze worden vervangen voor siliconen slangen, deze zijn heel flexibel en kan ik ook gebruiken voor in een bocht te leggen bij de kachelkraan.
Weet dus niet waar de de orginele nieuwe slangen kan kopen.

Groetjes Martin.

Kadett
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #834 Gepost op: 10 Maart 2016, 22:47:08 »

oke bedankt martin ik zoek nog even verder.
ockdet
Hero Member

mijn kadett

Bekijk profiel
« Antwoord #835 Gepost op: 11 Maart 2016, 16:27:36 »

https://www.o-t-r.de/produkt-kategorie/kadett-b/kuehlung-und-heizung-kadett-b/

hier vind je alle slangen  . prima zaak al paar keer wat besteld en netjes op tijd bezorgd
Kadett
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #836 Gepost op: 12 Maart 2016, 21:37:54 »

Staan wel 1 slang op die past maar de slang die rechts zit waar die T splitsing aan zit naar de kachel staat er niet op ,ook die 2 Kleine slangen bij kachel kraan staan er ook niet op. Of heb jij nog art nr Verbaasd

B.v.d gr bert
ockdet
Hero Member

mijn kadett

Bekijk profiel
« Antwoord #837 Gepost op: 13 Maart 2016, 15:24:15 »

die kan je hier  in nederland wel krijgen  bij auto matrialen zaak  en anders ff naar de sloop . altijd handig ff op de sloop kijken   reserve lampjes enz   hahahah
reusjep
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #838 Gepost op: 16 Maart 2016, 16:21:36 »

Bij automaterialenzaken hebben ze vaak ook 'S'-bochten in een bepaalde maat. Dan heb je een slang met een binnenmaat van 32mm waar je zelf handige stukken van kan snijden.
Rondjerijder
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #839 Gepost op: 21 Maart 2016, 18:09:35 »

Zojuist een mailtje gehad waarin ze beweren het zich niet te kunnen herinneren dat ze eendeel uit de bestelling hadden genomen.
Het stond tebslotte toch op de "lieferschein" [pakbon] !?
Ja hallo, ze hebben wel het deel uit het pakket genomen en dit vergeten van de pakbon/rekening te halen.
Ik heb daar voor honderden euro's aan materiaal besteld en zou dan gemeen willen zijn voor een deeltje van 16 euro ?
Tot nu toe heb ik best begrip voor hun drukke tijd en zeg zelfs niks van een lange levertijd maar als ik deze 16 euries niet terug krijg is dit het laatste wat ik er heb besteld.

Pagina's: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 90   Omhoog
  Print  

Ga naar: