Als secretaris van de Holland Kadett B Club, en als forum-beheerder van dit forum, en als web-master van de website van de Holland Kadett B Club, schaam ik me al een aantal jaren voor het feit dat ik geen rijdende B-Kadett heb

Op de najaarsactiviteit (snertrit) heb ik een besluit genomen: Ik wil volgend jaar weer met een B-Kadett op de activiteiten komen, en niet met een andere auto, of zelfs ander merk!
Vandaag ben ik naar de onderstaande schoonheid wezen kijken (en ik bedoel dan de auto, niet het leuke meisje

), en heb besloten deze te kopen. Komende week overschrijven en ophalen!

Deze auto staat al weer een tijdje stil, en ook de APK is al weer enkele jaren geleden voor het laatst gedaan. De basis is echter goed, maar er moeten wel wat zaken verbeterd worden.
Zodra de auto bij mij in Heerlen staat, maak ik wat foto's van de auto. en zal ze hier met jullie delen!
Het gaat om een 11N met trommelremmen rondom, lange pook, maar wel met de dubbele uitlaatbocht. Auto is van 1973, en in 2002 ingevoerd (waarschijnlijk uit België), en heeft eigenlijk een verkeerd (te jong!) invoer-kenteken! Maar mag hiermee wel legaal de blauwe platen voeren.
Ralph