Kijk of je de benzine dop uit elkaar kan halen, hier bedoel ik mee kijk of je de slot cilinder er uit kan halen, deze zit meestal vast met een circlip.

Als je de cilinder er uit hebt zoek je een sleutel die er in past, dus wel passend maar niet de juiste sleutel om het slot open te maken.
Als je nu naar de cilinder kijkt zie je allemaal pinnetjes in verschillende hoogtes uitsteken.

Laat de sleutel nu in de cilinder zitten, en vijl de uitstekende pinnetjes af tot deze vlak liggen met de buitenkant van de cilinder, er mogen nu geen pinnetjes meer uitsteken.
De cilinder heb je nu passend gemaakt op de verkeerde sleutel.
De meeste cilinder sloten zijn zo passend te maken op een verkeerde sleutel, zo kan je bijvoorbeeld als je 2 verschillende sleutels op een auto hebt zitten de cilinder aanpassen zodat je nog maar 1 sleutel nodig hebt om alle sloten open te maken

Let wel op, de cilinder die ik op de foto's heb gebruikt is niet van een opel, en weet dus niet hoe een opel cilinder er uit ziet of uit elkaar gehaald moet worden, het is dus even proberen.
Mocht je de cilinder niet uit elkaar krijgen moet je even een foto hiervan maken, dan weet ik meestal wel hoe die uitelkaar gehaald moet worden

Groetjes Martin.