hoi iedereen
ik heb de afgelopen dagen natuurlijk niet stil gezeten, ben gewoon weer behoorlijk verder gegaan met het strippen van mijn detje. heb ondertussen noch een paar plekjes gevonden toen ik de vloer bekleding eruit haalde groot deel al schoon geborsteld met de staalborstel. zitten ook een paar gaten in die ik niet had voorzien zoals de gaten aan de binnenkant van de kokerbalken. denk dat ik hier ook maar begin met stukken in lassen( als ik goed genoeg kan lassen dat ik het aan mijn eigen auto durf te doen) aan de binnenkant zie je het ook het minste als de lassen niet zo perfect zijn. heb afgelopen zaterdag een lasapparaat aangeschaft.
nou eerst maar even wat foto's van noch wat roest plekjes die ik tegen kwam.

snap nochsteeds niet hoe ik hier ooit heb overheen gekeken.

rand van de achterklep is ook los gekomen.

klein beetje roest bij de achterklep

zit maar een beetje roest bij de raamstijlen.

ik zal vermoedelijk inkorten een nieuwe deur moeten hebben aan de bestuurders zijde. heb trouwens gisteren bij het opel treffen noch gezocht naar onderdelen die ik nodig had, maar kon alleen maar een voorscherm vinden en die was zo duur dat ik dan zelf wel ga leren plaatwerken.

nou de kleine gaatjes in de kokerbalken.

mijn eerste stukje plaatwerk, ben er best wel trots op eigenlijk.
verder ook de tussendemper eruit gehaald en dezen moet ik vervangen, en de tussenpijp moet ook vervangen worden als ik deze eindelijk los kan krijgen.
is er trouwens iemand in de buurt van Hoevelaken die me kan helpen met de deuren eruit halen heb al het een en ander geprobeerd maar wil niet lukken, ik weet dat er een speciaal dingetje voor is maar die kan ik nergens vinden, hoop dat iemand me kan helpen.
ze is trouwens geen roest bak hoor ze heeft alleen wat tekenen van ouderdom.
ik vergeet vast noch wat maar laat het nu hier even bij.
groet tim