hee allemaal
het is al weer veeeel te lang geleden sinds mijn laatste update dus, daar gaan we dan weer.
maar eerst even, over de kleur begin ik toch steeds meer te twijfelen, want bedacht me laatst dat helemaal zwart met donker rood interieur en dan mooi opgepoetst chroom denk ik dat ook wel heel mooi staat. gelukkig heb ik noch even om hier een besluit over te nemen

staa trouwens ook open voor alle andere suggesties met kleuren.
niet schrikken hoor

ben maar een klein beetje begonnen met de voorkant klaar maken voor het nieuwe frontje.

het verschil tussen het oude en nieuwe front

zit noch wel een klein beetje werk aan nieuwe front, maar is een heel stuk beter dan de oude.
ben nu ook maar eens begonnen met passend maken, liever gezecht steeds meer stukjes eraf zagen

en toen paste alles al weer bijna.

past nu bijna perfect, laatste beetje van de pasvorm doe ik pas als ik mijn rechter voorscherm heb gerepareerd en erop heb zitten zodat ik alles vast kan schroeven zodat het allemaal recht zit.
nou om het moreel noch hoger te krijgen even 3 stukjes plaatwerk uit de opslag gehaald en op mijn dettje gelegd, en kijk eens aan ziet er al een heel stuk completer uit.

nou dit zijn de grote stukken plaatwerk die ik noch over heb of eigenlijk weg heb geslepen.

nou nu ik toch noch wat tijd heb kan ik noch wel het een en ander aan de onderkant gaan bekijken maar bij gebrek aan een brug toch maar even iets verzinnen, en tada mijn briljante(of in ieder geval dat vond ik).

en ik pas er zo prima onder zo
nou ook maar even meteen naar de uitlaat pijp gekeken en het verrotte deel eraf gezaagd, in de hoop dat ik dan noch uit zou komen met de demper.

maar natuurlijk kwam ik nu niet meer uit dus ik moet binenkort ook een nieuwe uitlaat pijp, alleen krijg ik deze niet los van het spruitstuk, en ik krijg het spruitstuk niet los, omdat de torks die erin zitten dolgedraaid zijn, en die krijg ik dus ook noch niet los.
heeft iemand hier noch suggesties voor. ik zat zelf te denken om de koppen van de torks af te slijpen en dan met de tang erop ze alsnoch proberen los te draaien, maar weet niet echt of dit een goed idee is dus hoor heel graag andere ideeën.
nou dit was het weer even.
groet tim