Dank u voor het hartelijk welkom.
@apex:op de foto's ziet ze er noch bijna perfect uit ja, maar als u goed kijkt onder de linker koplamp kunt u al een deel van het plamuur werk zien. Heb uw restauratie ook al even doorgelezen en ziet er allemaal heel mooi uit zeg

Ik zal binnenkort ook een restauratie verslag beginnen met wat foto's van het bak braad en plamuur werk van de vorige eigenaars laten zien.
Hier vast een lijstje met dingen die ik nu al zie die gedaan moeten worden:
voorschermen links en rechts moeten aardig onder handen genomen worden samen met het voor scherm. (dit zit allemaal behoorlijk aan elkaar gebakken)
Remmen doen het niet (volgens de vorrige eigenaar moeten ze alleen ontlucht worden, dus we zullen zien)
Uitlaat normaal ophangen (deze hangt met tyraps aan wat kabeltjes).
Rood lampje dat continu brand op het dashboard, waarvan ik de oorzaak niet weet(wist de vorige eigenaar ook niet).
Olie en koelvloeistof vervangen( heb nu 10w40 olie gekocht op aanraden van mijn vader en gebrek aan 10w30 of 20w20)
Tutendemper moet vervangen worden ( zitten 2 of meer gaten in)
De bevestigings-rand voor het afsluit rubber voor de achterbak is compleet doorgerot samen met een deel van het plaatwerk eronder

Zit ook noch een roest plek onder het reservewiel.
De raamstijlen enzo is wat roest re zien (dus is noch maar afwachten hoeveel roest daar onder zit)
De onderkant van de linker deur is ook aardig door gerot.
Beide achterschermen zijn rond de wielen niet geweldig, en rechts is het een grootte plak plamuur en er is een stuk balk achter gelast dus heb geen idee wat daar achter zit.
Kwam er ook achter dat ik een paar gaatjes in de onderkant heb zitten ( een stuk of 4 geloof ik)
Nou verder is er niks drastisch wat ik tot nu toe weet( gewoon alle raamrubbers vervangen en hier en daar een scheurtje in de kapjes van de achterlichten.
Oja nieuw rubber bij de versnellings-pook ( ik kan nu de weg zien

)
Als iemand tips heeft zijn die van harte welkom.
groet Tim Biersma