hee allemaal
ben afgelopen paar dagen weer even wat verder gegaan met mijn dettje, en heb ondertussen de A stijlen zo goed als af hoef nu alleen noch de bovenkant bij de raamstijlen doen, dus hier maar eens wat foto's van mijn pracht las werk

( ik geef toe dat ik niet het grootste las talent ben maar nieuwe stukken zitten er nu wel in en de lassen hechten grotendeels prima, moet er noch even met de slijptol overheen zodat ze helemaal mooi vlak worden)

nou ook maar even een paar foto's van hoe ik het aanpak als er een stukje uit mijn dettje gezaagd moet worden

ik wouw iedereen toch noch even laten zien waar dat gaatje in mijn linker kokerbalk ziet dus hierbij een duidelijke foto van het gaatje.

niets om je druk over te maken zoals jullie zien

na het lassen van de a stijlen was ik toch heel erg nieuwsgierig geworden naar de berg plamuur aan de achterkant van mijn dettje, dus toch maar even met het dremeltje gaan kijken met als resultaat dat er niet veel over bleek te zijn van mijn achterscherm vermoed ik.

nou dit is er dus noch over van het stukje aan de achterkant en als ik het goed zie bestaat de rest van de zijkant daar uit allerlei stukjes metaal, dus ik denk dat ik binnenkort het héle stuk eruit moet halen omdat het niet echt plaatwerk meer is maar alleen plamuur, dus ga binnenkort opzoek naar een reparatie paneel.
nu dacht ik ook slim te zijn om de benzine tank uit mijn dettje te halen omdat ik er in de buurt aan het slijpen ben, vandaar ook de bak onder mijn dettje.

want eerst moest de benzine er even uit. leek mij allemaal een perfect idee, alleen dacht mijn moeder er anders over en die werd een beetje panisch toen ik begon over het weghalen van de tank, dus moest ik stoppen met sleutelen
hoop snel weer te mogen sleutelen, heeft iemand trouwens noch iedereen voor het repareren van mijn kokerbalk zodat ik er beter bij kan?
hier laat ik het dus maar weer even bij

groet tim