|
Jeroenvans
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 25 Oktober 2013, 11:03:09 » |
|
Er zijn soms wel iets dikkere pijpen verkrijgbaar maar die hoeven niet speciaal voor een 1200 te zijn. Vervangen zal niks opleveren. Tevens een upgrade naar een 1200 zal je ook niet veel brengen, hoogstwaarschijnlijk merk je het niet eens als je er mee gaat rijden. Dus een hele hoop heisa om niks. Ik zou de kadett mooi zo laten en ervan genieten.
Groeten Olaf
tenzij je een blokje helemaal goed voorbereid en licht kietelt. dan merkt je echt wel verschil met je oude versleten blokje...
|
|
|
|
|
|
Kadett B L "super" 1968 LPG
|
|
|
|
pepe72
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 25 Oktober 2013, 16:43:08 » |
|
vandaag met de kadett naar keuring geweest voor en alles groen nu nog platen en we kunnen gaan rijden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 25 Oktober 2013, 17:40:18 » |
|
gefeliciteerd, dat is een goed begin 
|
|
|
|
|
|
Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
|
|
|
|
pepe72
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 25 Oktober 2013, 18:40:24 » |
|
nu kan ik beginnen met de rest op orde te zetten zoals remcilinders vervangen deze zijn lek heb ik gezien uitlaat herstellen hier zitten meer gaten in dan in Zwitserse kaas  had wel iets raars voor onderweg naar keuring begon wagen raar geluid te maken als er ergens iets schuurt en mijn snelheidsmeter ging alle kanten op iemand een idee wat dit kan zijn groeten pepe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hummer
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 26 Oktober 2013, 11:35:35 » |
|
Waarschijnlijk de kabel tussen versnellingsbak en kilometerteller versleten!
Gr. Erik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pepe72
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 27 Oktober 2013, 16:34:11 » |
|
oke bedankt dan zal ik hier in de week eens naar kijken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pepe72
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 28 Oktober 2013, 16:26:26 » |
|
ben op zoek naar een blokje om rustig aan te reviseren maar wat kan zo'n motor kosten heb er twee zien staan op het net een 1.1 zonder versnellingsbak en een 1.2 met versnellingsbak bij alle bij ronde de 200€ is dit ongeveer de prijs of zijn ze goed koper te vinden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wienf390
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 28 Oktober 2013, 17:21:45 » |
|
Pepe,
Kijk eens bij (ik verkoop onderdelen) een 1200 c kadett blok voor 35,00 euro, past ook in een bkadett heb ook een blokje bij deze aanbieder gekocht, lijkt me een goede basis om te reviseren en niet de hoofdprijs.
Deze aanbieder woont tussen Arnhem en Nijmegen.Kun je de afstand een beetje inschatten.
Groeten Fred Uut Huuessen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pepe72
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 28 Oktober 2013, 18:21:05 » |
|
35 euro is inderdaad geen geld alleen best ver voor mij moet er 1,5 uur voor rijden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jinx
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 28 Oktober 2013, 23:25:51 » |
|
als het toch om te reviseren is... (grote of kleine revisie?) dan is 200 euro zelfs wat buitensporig. Misschien zijn de prijzen achterhaald maar voor een 1.1 denk ik een 50 tal euro, een 1.2 (zeker de S) gaan richting 100/150. Het nadeel is dan wel dat je een motor hebt waar je waarschijnlijk niet van weet hoe veel kilometer hij gereden heeft. Maar voor revisie maakt dat minder uit natuurlijk...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pepe72
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 29 Oktober 2013, 06:48:39 » |
|
kilometer' maakt inderdaad niet zo veel uit maar hoe minder hoe beter het probleem is dat hier in het belgen land volgens mij niet al teveel kadett'jes meer rond rijden voor donatie en dan vragen ze soms gek veel voor een blok
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jinx
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 29 Oktober 2013, 13:45:25 » |
|
Belgie is op onderdelen vlak niet het beste nee, dat heb ik ook gemerkt. Maar het zuiden van nederland is zeker vanuit geel niet al te ver dacht ik...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pepe72
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 29 Oktober 2013, 19:32:44 » |
|
Valt inderdaad wel mee hangt een beetje af van waar je juist moet zijn . Vandaag trouwens mijn vraagbaak aan gekregen die op 2dehands heb gekocht nu kan ik beginnen lezen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pepe72
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 01 November 2013, 10:43:41 » |
|
ik mijn voorste remtrommels willen vervangen door schijven wat heb ik hier allemaal juist voor nodig en zijn er dingen die ik aan moet passen op mijn bestaande as
groetjes peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroenvans
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 01 November 2013, 11:32:49 » |
|
ik mijn voorste remtrommels willen vervangen door schijven wat heb ik hier allemaal juist voor nodig en zijn er dingen die ik aan moet passen op mijn bestaande as
groetjes peter
zo uit mijn hoofd: -hoofdremcilinder met bekrachtiger -de naven met schijven en klauwen(alles tussen bovenste en onderste fusee) -aansluitnippel voor vacuum
|
|
|
|
|
|
Kadett B L "super" 1968 LPG
|
|
|
|