Holland Kadett B Club Forum
22 Juni 2026, 07:37:44 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Naafdop  (gelezen 7723 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
hummer
Sr. Member
****
Berichten: 375



Bekijk profiel
« Gepost op: 18 December 2013, 10:25:06 »

Kan iemand mij aan deze naafdoppen helpen.
In principe ben ik met een dop al erg geholpen maar een mooi setje zou super zijn.




Groeten Erik
Gelogd
reusjep
Hero Member
*****
Berichten: 603


Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 18 December 2013, 10:38:14 »

Een rib uit je lijf wellicht, maar dat je 't weet:
http://shop.afterbuy.de/Opel-Kadett-B-Set-Radnabenkappen-Kadett-B--GT--Manta-Ascona-A--Oly-A/a4705205_u8232_z2d1606ef-a474-4636-b00e-2ef0cac4e908/

Gelogd
hummer
Sr. Member
****
Berichten: 375



Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 18 December 2013, 11:39:55 »

Deze zijn heel gaaf maar net wat je zegt een rib uit mijn lijf!
Ik hoop het goedkoper op te kunnen lossen!

gr. erik
Gelogd
Olaf
Global Moderator
Hero Member
*****
Berichten: 1209


Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 18 December 2013, 13:28:33 »

Die kapjes van Reprotec heb ik al eens in mijn handen gehad, ze zien er echt heel erg mooi uit en de kwaliteit lijkt mij ook heel goed. Echter de prijs heeft me tegengehouden om ze te kopen. Zelf ben ik ook nog steeds op zoek naar 4 mooie kapjes.

Groeten Olaf
Gelogd

Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
marinus
Newbie
*
Berichten: 28


Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 18 December 2013, 20:14:08 »

Hallo,ik heb er 2 liggen.Ze lijken in dezelfde staat als die op de foto.Groeten,Marinus.
Gelogd
hummer
Sr. Member
****
Berichten: 375



Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 19 December 2013, 08:21:18 »

Marinus je hebt een PBtje
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 04 Maart 2014, 22:01:41 »

Erik en Olaf,

Ik weet niet of jullie nog zoekende zijn, maar op MP staat dit setje te koop:


Dit is anders dan het setje dat jullie zoeken, maar deze passen volgens mij wel.

Link naar de advertentie: Klik mij

Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Olaf
Global Moderator
Hero Member
*****
Berichten: 1209


Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 04 Maart 2014, 22:15:52 »

Ik ben inmiddels al voorzien maar toch bedankt voor de tip.

Groeten Olaf
Gelogd

Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
hummer
Sr. Member
****
Berichten: 375



Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 05 Maart 2014, 18:21:04 »

Ik ben ook al voorzien! Grijns
Gelogd
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 05 Maart 2014, 19:23:47 »

OK, dan doe ik op dit topic een slotje  Rollende ogen
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines