Holland Kadett B Club Forum
23 Juni 2026, 04:55:28 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Rode linkerstoel  (gelezen 3489 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
reusjep
Hero Member
*****
Berichten: 603


Bekijk profiel
« Gepost op: 28 December 2013, 22:00:32 »

Voor de Car-A-Van zoek ik een nieuwe stoel aan de bestuurderskant. Zonder hoofdsteun. De bekleding laat los/is op meerdere plekken doorgesleten. Heeft iemand er toevallig nog eentje liggen? Opnieuw bekleden vind ik een optie, maar in de tussentijd moet ik wel ergens op zitten. Goede adressen daarvoor zijn trouwens welkom!

Gelogd
Olaf
Global Moderator
Hero Member
*****
Berichten: 1209


Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 29 December 2013, 12:04:39 »

Hoi Jeroen,

Ik heb nog een mooi setje stoelen liggen:

Rode luxe voostoelen

Groeten Olaf
Gelogd

Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
reusjep
Hero Member
*****
Berichten: 603


Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 02 Januari 2014, 18:50:56 »

Olaf,

Bedankt voor je reactie (en sorry voor de late van mij... Knipoog).
Ik ben nog even aan het kijken voor een losse, aangezien ik anders weer een stoel over heb, en ik redelijk omkom in de zooi.
Als dat niet lukt - die kans is groot - dan hoor je van me. Mochten ze al weg zijn, dan leer ik wel leven met de pech Knipoog
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines