Inmiddels terug van een zeer geslaagd weekend bij onze zuiderburen. Ik wil met jullie wel wat foto's delen, maar ik moet eerst iets van me afschrijven:
Wat hebben wij toch een geluk met onze Belgische vrienden! Er wordt werkelijk geen moeite gespaard om iedereen een leuk weekend te bezorgen. Of je nu van de Belgische Club bent, of van ons eigen clubje. Het maakt niks uit! iedereen, maar dan ook iedereen die heeft meegeholpen dit weekend te laten slagen, bij deze bedankt!Maar......
Wat is het dan jammer dat wij als Kadett B Club aanwezig zijn met een handje vol auto's
Naast het bestuur waren eigenlijk alleen de mensen aanwezig die 2 jaar geleden ook daar waren (familie van 't Net, Valentijn en Alex). Dit is zo jammer, want Danny en zijn mensen hebben echt een zeer goed weekend in elkaar gezet: Heerlijk ontbijt, zeer mooie toertocht, goedkoop drank (niet alleen fris en Jupiler, maar ook Leffe en Kriek). Neem dan ook nog het prachtige kampeer weer erbij, en je hebt een super weekend! Jammer!
Gelukkig waren de Belgische leden wel ruimschoots aanwezig, zodat we toch meer dan 30 Old-Opels konden bekijken. Het grootse deel ging ook mee op de toerrit, en dit zorgt voor veel vrolijke gezichten bij de passanten. De foto's van de toertochten (op zaterdag en zondag) plaats ik op dit forum zodra ik deze opgestuurd heb gekregen van Alex. Tot die tijd moeten jullie het doen met de foto's die ik gemaakt heb op het kampeer terrein zelf:
Ralph, ook namens het bestuur!