Holland Kadett B Club Forum
12 Mei 2026, 00:54:50 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kadett-B coupé '73  (gelezen 8777 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
lauraubachs
Gast
« Gepost op: 03 Februari 2014, 22:17:47 »

Hoi allemaal!

Met pijn in mijn hart overweeg mijn kadettje weg te doen. Dit omdat ik er te weinig tijd voor heb (eigen architectenbureau) en omdat de auto door een van de stormen van de afgelopen herfst schade op heeft gelopen, waar ik voorlopig niet aan toe zal komen om te repareren. Afgezien van de schade (en wat vaak bekende roestplekjes) is het een prima auto die mij de afgelopen jaren vrolijk overal naartoe heeft gebracht, zelfs tot in Portugal!

Omdat ik er nog niet helemaal uit ben of ik wel echt afscheid van hem kan nemen begin ik hier een topic in de rubriek "Kadett te koop", maar zeker is het niet of ik hem al wil verkopen. Ik ben eigenlijk voornamelijk benieuwd naar wat jullie denken dat ik nog voor mijn chocoladebruine "Ted" kan krijgen.
Daarom een aantal foto's van mijn kadett en de schade aan het dak, waar een zinken daklijst op terecht is gekomen. Zie ook het kentekenregister voor een aantal (ongewassen) foto's. Verder loopt de motor prima, als een naaimachientje, en heeft de auto de in de jaren dat hij in mijn bezit was in de winter altijd binnen gestald gestaan. Aan de bodem heb ik flink gelast een aantal jaar terug en is nu dus hard. Verder is het de LS versie (als ik het goed heb) met extra 3 metertjes bij de pook. Het rechter voorscherm is onlangs nog vervangen en opnieuw gespoten. De witte lijn over de zijkanten is inmiddels verwijderd.

Wat denken jullie dat hij nog waard is? Misschien sta ik zelfs open voor een goed bod...
william231
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 03 Februari 2014, 23:02:44 »

Hallo Laura,

Ben wel geïnteresseerd, maar voor een prijs bepaling wil ik gaarne de auto bekijken? Is dit mogelijk?

Verneem van je.

Groet,
William231
lauraubachs
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 03 Februari 2014, 23:22:13 »

William, ik heb je een bericht gestuurd. Ter info: de auto staat op het moment binnen, in Heerlen.
lauraubachs
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 24 Februari 2014, 20:27:51 »

Heren (en dames natuurlijk),

Ik ben er uit, de auto staat inmiddels op autoscout24  Droevig

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=245390806

Bod van €1000 is vandaag binnen gekomen, maar ik heb nog niet definitief ja gezegd, dus mocht je nog interesse hebben dan hoor ik dat graag! Het liefst wil ik dat ie naar een liefhebber gaat natuurlijk.
reusjep
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 24 Februari 2014, 22:23:22 »

Hoop dat 't lukt om 'm bij een liefhebber te krijgen. Succes met de verkoop Lachebek

(Weet iemand welke kleur dit is?)
lauraubachs
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 25 Februari 2014, 09:18:34 »

Het is niet de originele kleur, hij was groen. Deze kleur is bruin met een beetje bordeaux erdoor, mooi en bijzonder kleurtje, maar geen opel kleur.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: