Als de auto zo hoog staat als op de foto staat de flexibele remleiding ook aardig strak.
Misschien geeft die de trilling wel door aan de carrosserie.
Rij zelf al jaren met ingekorte rekord veren, nooit iets over gehoord bij de APK.
Zolang ze heel zijn en geen breukvlak/scherpe kant hebben is het volgens mij goed.
Kan ook zijn dat het komt omdat ik de ingekorte kant in de veerschotel heb zitten, is daar moeilijk te zien.
Ik kan dit beamen, ik rij zelf met 2 kadettjes (sedan en een caravan) met ingekorte ascona veren.(12mm dik)
De orginale veren(10mm dik) zakken al door als ik een kratje bier achter in zet en met de ingekorte veren is dat wat stijver en comfortabeler.
Mog men dan op een bepaalde snelheid gebrul horen,dan kan het aan de lagers liggen.(of het ligt aan de diff, door de koppeling in te trappen is spanning, zodat de druk weg is en bij het los laten( in de versnelling) dan kan het gebrul terug komen(zou zeggen: spelling in de diff).
En betreft de flexible remleiding : Bij de orginale is deze een korte uitvoering.(Ik heb deze vervangen door één lange die normaal bij de wielen zitten).