Holland Kadett B Club Forum
29 Maart 2024, 06:00:42 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 20-22 Juni 2014 - Kampeerweekend in Ravels (Belgie)  (gelezen 16796 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 02 Mei 2014, 15:40:41 »

Het kampeerweekend van de Holland Kadett B Club wordt dit jaar georganiseerd door ons gewaardeerde HKBC-lid Danny de Bruyne van de Opel Veteran Club Belgiƫ.
Net als 2 jaar geleden zijn we weer welkom op een unieke locatie in Ravels (Belgiƫ). We hebben de beschikking over een groot weiland met in het midden een groot chalet met douches, wc's en ruimtes om te vertoeven bij slechter weer.
Het weekend is toegankelijk voor leden van de Opel Veteran Club en voor leden van de Holland Kadett B Club. Er zijn dan ook niet alleen eigenaren met een B-Kadett aanwezig, maar ook eigenaren met een ander (oud) Opel model!

Er zijn het hele weekend diverse activiteiten waar je aan kunt deelnemen. Je hoeft niet overal aan deel te nemen. Je kunt bijvoorbeeld ook 1 dag komen, of alleen met 1 van de 2 toertochten meerijden.

Belangrijk is wel om dit tijdig aan Danny door te geven. Hij moet zijn inkopen hierop afstellen!

Voor meer info, en het hele programma, kijk op: http://www.kadett-b.nl/agenda/2014_agenda2.php

Tot ziens in Ravels!
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 22 Juni 2014, 20:09:47 »

Inmiddels terug van een zeer geslaagd weekend bij onze zuiderburen. Ik wil met jullie wel wat foto's delen, maar ik moet eerst iets van me afschrijven:

Wat hebben wij toch een geluk met onze Belgische vrienden! Er wordt werkelijk geen moeite gespaard om iedereen een leuk weekend te bezorgen. Of je nu van de Belgische Club bent, of van ons eigen clubje. Het maakt niks uit! iedereen, maar dan ook iedereen die heeft meegeholpen dit weekend te laten slagen, bij deze bedankt!

Maar......
Wat is het dan jammer dat wij als Kadett B Club aanwezig zijn met een handje vol auto's  Boos Naast het bestuur waren eigenlijk alleen de mensen aanwezig die 2 jaar geleden ook daar waren (familie van 't Net, Valentijn en Alex). Dit is zo jammer, want Danny en zijn mensen hebben echt een zeer goed weekend in elkaar gezet: Heerlijk ontbijt, zeer mooie toertocht, goedkoop drank (niet alleen fris en Jupiler, maar ook Leffe en Kriek). Neem dan ook nog het prachtige kampeer weer erbij, en je hebt een super weekend! Jammer!

Gelukkig waren de Belgische leden wel ruimschoots aanwezig, zodat we toch meer dan 30 Old-Opels konden bekijken. Het grootse deel ging ook mee op de toerrit, en dit zorgt voor veel vrolijke gezichten bij de passanten. De foto's van de toertochten (op zaterdag en zondag) plaats ik op dit forum zodra ik deze opgestuurd heb gekregen van Alex. Tot die tijd moeten jullie het doen met de foto's die ik gemaakt heb op het kampeer terrein zelf:

Ralph, ook namens het bestuur!







































Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Gert
Hero Member
*****
Berichten: 2546



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 23 Juni 2014, 07:46:27 »

Ziet er goed uit.
Gelogd

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 08 Juli 2014, 23:32:49 »

Ik heb deze week de foto's van Alex gekregen, en die wil ik jullie niet onthouden!




















































Met dank aan Alex voor het maken van deze foto's!
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
kadett-b20
Administrator
Hero Member
*****
Berichten: 1331


Kadett B AeroTop II - 1968


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 08 Juli 2014, 23:35:26 »

Vooral deze foto is bijzonder: Jacco verloor een paar onderdelen onderweg!



Ralph
Gelogd

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Olaf
Global Moderator
Hero Member
*****
Berichten: 1209


Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 09 Juli 2014, 07:04:15 »

Allemaal stuk voor stuk mooie foto's! En inderdaad die laatste van Jacco met die doktershandschoentjes!  Grijns

Groeten Olaf
Gelogd

Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
Jacco
Jr. Member
**
Berichten: 92



Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 15 Februari 2015, 21:54:20 »

Ik zie het nu pas.... De handschoentjes kreeg ik aangereikt van een lid van de Veterans, aardig he. Overigens zijn we probleemloos terug gereden met iets meer herrie.....
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines