Holland Kadett B Club Forum
26 Mei 2026, 02:18:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kadett B 1973 te koop  (gelezen 10337 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mark-k
Gast
« Gepost op: 10 Juni 2014, 18:40:23 »

Hallo heren en dames,

helaas ben ik niet in staat gekomen om mijn Kadettje op te knappen. Ik heb helaas de plek niet vrij kunnen krijgen en de tijd zit ook moeilijk. Daarom heb ik besloten hem maar te verkopen in de hoop dat er iemand anders is die dit wel voor elkaar krijgt. Hij rijdt nog altijd prima, ik rijd er ook nog dagelijks in.

Alle info staat op: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=252948159&asrc=st

Vragen mogen natuurlijk gesteld worden en worden ook eerlijk beantwoord.

Winterwielen worden eventueel ook los verkocht.
mark-k
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 15 Juni 2014, 08:24:57 »

Zo meenemen prijs voor forumleden, inclusief het vervangend spatbord, winterwielen, en nieuwe rechter spiegel, voor 650.
kadettbMW
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Juni 2014, 16:31:03 »

Hallo Mark

Heeft de kadett laswerk nodig? En wat zijn dan nog de slechte punten buiten het spatbord?
Motorisch ook volledig in orde?

mark-k
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 17 Juni 2014, 13:53:33 »

Hallo Mark

Heeft de kadett laswerk nodig? En wat zijn dan nog de slechte punten buiten het spatbord?
Motorisch ook volledig in orde?

Om hem helemaal netjes te krijgen moet er wel wat aan gelast worden ja, er zit een klein scheurtje (10 bij 2 mm ofzo) bij de bijrijdersstoel. Verder zou ik het niet met 100% zekerheid kunnen zeggen. Kans is aanwezig dat hij met het andere spatbord erop nog gewoon door de APK komt. Motorisch is hij wel in orde,afstelling zou iets beter kunnen, maar ik rijd er gewoon nog dagelijks mee naar mijn werk met ongeveer 1 op 13/14.

Moet er wel nog bij vermelden dat een van de velgjes een klein beetje krom is volgens mij. Je voelt hem soms een klein beetje hobbelen (met de winterwielen erop heeft hij dit bijna niet namelijk).

Het is geen Kadett in nieuwstaat, maar hij ziet er door de slechte paintjob een stuk slechter uit dan hij werkelijk is.
kadettbMW
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 18 Juni 2014, 17:44:56 »

Bedankt voor je reactie.
Ik zoek er liefst 1 zonder laswerk, de keuring voor oldtimers is hier in Belgiƫ serieus verstrengd vandaar.

Ik zal er eens over nadenken.
mark-k
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 18 Juni 2014, 17:51:30 »

Je mag altijd komen kijken natuurlijk, dan kun je inschatten hoeveel werk je eraan zou hebben. Ik verkoop hem uiteraard het liefst aan iemand die hem op wil knappen, ik vond het toch een leuke auto.
mark-k
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 19 Juli 2014, 10:36:17 »

De Kadett is vandaag verkocht en zal door de nieuwe eigenaar weer netjes opgeknapt worden Lachen
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: