Denk dat je gewoon moet accepteren dat er een bepaald percentage op een forum best droevig is. Als we nu dan toch in de zeursmurfmodus gaan is dat dus helaas wel een van de redenen waarom ik jaren terug van dit forum weg gegaan ben. Denk wel jammer want had toen vanuit bedrijf denk ik veel nuttige dingen voor de liefhebbers. Maar goed,nieuwe tijden nieuwe kansen.
Goede is dat er dus nog wel Kadettjes zijn want als ik zo om mezelf heen kijk is dat wat ik gewoon vind dus blijkbaar helemaal niet zo gewoon meer.
Gisteren maar weer eens ouderwets mijn laatste setje remschoenen geklonken en gemonteerd. Maandag ook maar even ook gelijk de laatste remblokken monteren. Begin het zelfs jammer te vinden de doosje weg te gaan gooien, denk dat ik ze nog maar even bewaar.
Ik zit net even aan de opmerking van het belastingvrij rijden te kijken. En ik zie zojuist dat ik maar liefst €184,-per jaar bespaar

Voor dat geld mag ik rijden met veel onderhoud, alle moderne snufjes van mijn auto gebruiken en op stoelen zitten met whisplashgarantie.
Lol, als iemand het daar allemaal voor doet ipv liefhebberij voor Opeltje dan vrees ik dat ik ergens iets mis. Wow €184,-p/jr...

Nu nog de gezochte onderdelen zien te vinden