Hallo,
Ik ben begonnen aan mijn eerste restauratie. Een B Kadett van 1970 van mijn schoonbroer.
Het project zie ik wel zitten, alleen hoeveel tijd ik al heb zitten in het zoeken van onderdelen is niet te verwaarlozen. Nu wil ik de auto, sorry B kadett

, voorzien van nieuwe rubbers voor het hele ophangings systeem en aandrijving. Want ik vind de veiligheid toch het belanrijkste. Maar is er iemand die weet waar ik een hele set rubbers kan kopen? En wat is het "beste" PU of toch rubber. De bedoeling is niet een sport versie te maken.verder ben ik opzoek naar een hemel, en tapijtset. Ook de motor wil ik laten laten controleren, hij liep nog , maar wil hem even laten controleren, kop vlakken, en in elkaar steken, maar ik heb nergens een komplete pakkingset voor de 1100 gevonden, wel voor de +1500 motoren.
De Kadett is al gelast, maar nu ga ik schuren, en laten stralen, maar is metaliseren wel rendabel te verantwoorden? Het kleine raampje aan de voorramen is in slechte staat, kan ik deze verwijderen door de klinknage af te boren, en dan laten behandelen, of heeft er nog iemand een goed liggen L+R .
Groeten Wouter
Graag wil ik de Gert, Gertipedia, bedanken voor zijn tijd en hulp.