Je moet inderdaad oppassen met een verzekering die voor hobbymatig gebruik is oid. De meeste, zo niet alle oldtimerverzekeringen zijn dat. Schade rijden in de ochtendspits kan dus al vragen oproepen.
Het is niet moeilijk om een verzekering te krijgen voor dagelijks gebruik, alleen zit je dan gewoon aan een normale verzekering. O.A. Ohra en ZLM doen dat sowieso. ZLM doet bij mijn weten alleen Brabant en Zeeland.
Kadettjes zijn lichte auto's met weinig vermogen, wat sowieso al ten goede komt aan de premie die je betaalt.
Hou er ook rekening mee dat veel oldtimerverzekeraars klanten onder de 25 niet accepteren. Ze gaan er (wellicht onterecht

) vanuit dat elke jongeman een zware rechtervoet heeft en bijpassende schade rijdt.
Word je niet afgewezen op het feit dat het niet je tweede auto is, dan is het wel je leeftijd.
Ik heb toen ik in jouw schoenen stond, na lang zoeken, mijn bakkie gewoon 'dagelijks' verzekerd. Bij ZLM kostte dat toen 40 euro in de maand.
Op dit moment heb ik trouwens een oldtimververzekering lopen bij OVHV, die via TVM verzekeren. Geen idee wat die als eisen hebben, maar wellicht het bekijken waard.
Edit: Ik zie dat je uit Limburg komt. Wellicht is er een lokale verzekeraar die niet te duur is?
Veel succes!