Nou, daar is ze dan, helaas moet ze eerstvoorlopig op de inrit overnachten omdat de garage nog vol staat met andere, nog af te maken projecten.
Als eerste hebben we even uitgemest en gekeken wat er zoal wel of niet is.
Omdat ze eerst even buiten moet overnachten hebben we de deurklinken en sloten gemonteerd, deuren zaten dicht met een touwtje.
Het materiaal vonden we in de berg met onderdelen, dit is dus klaar. Wel mis ik een paar goede rubbers voor de buitenkant van het deur venster, wie weet waar te verkrijgen ?
Ook mis ik het stangetje dat tussen de "opendoehendel" [hoe heet zo'n ding eigenlijk ?] en het slotmechanisme van de linkerdeur zit, iemand zo'n ding liggen ?
De auto is al overgespoten en dit niet al te mooi. waarschijnlijk zal een poets/polijst beurt de zaak wat mooier maken maar er zou ook een blanke laag overgespoten kunnen worden, of zeg ik nou iets heel doms ?
Voor vandaag heb ik weer pret genoeg gehad maar morgen gaat het weer verder met het uit elkaar halen van het carbje en reiniging van de onderdelen.
Misschien krijg ik dan het motortje wel aan de praat en aangezien er nog geen uitlaat onder zit mag de hele buurt weer mee genieten.
Oja een complete uitlaat was er niet bij, waar zijn deze te verkrijgen, welke moet aan een 1.1 ? Ook hier graag wat hulp. [tja, ben nou eenmaal nieuw op dit gebied :-[]