Omdat ik stront sjacherijnig was omdat ik niet met mijn coupe naar de meeting kon, ben ik maar wat wezen sleutelen.
Dit verliep zo goed dat het technische gedeelte zo ver was dat ik een proefritje heb kunnen maken en dat viel erg mee.
De remmen zijn nu zo ingeremd dat ik er wel mee naar de keuring durf, ware het niet dat de hoofdremcilinder weer was beginnen te lekken.
Door een eerdere malaise met het reviseren ervan was het met een oud eindrubbertje in elkaar gezet, was in eerste instantie ook dicht maar na wat remmen toch wat vloeistof verlies.
Dit keer op een duitse site een revisie setje tegen gekomen voor nog geen 5 euro, jammer dat er bijna 15 euro aan verzendkosten over komt maar is altijd goedkoper dan bij mijn onderdelenboer.
Ook gok ik er dit keer niet op dat het zonder honen wel goed zou gaan en toch maar even een klein hoon apparaatje gekocht.
Dus nog even de remmerij voor elkaar hebben en ze kan voor de apk.
Dat ze nog wat slap in de kont is, is van latere zorg. Ook het hemeltje mag er nog even aan flarden bij hangen en de vloerbedekking mag ook later.
Ik moet toch nog de ramen er uit hebben voor de nieuwe rubbers [nu lekken ze] en hoop dat Martin [apex4x4] tegen die tijd, tijd heeft voor een hemeltje.