Heb ik eindelijk de juiste boutjes voor de tussenas kunnen bestellen, vind ik de originelen in een bakje met bouten en moeren, tja....
De laatste tijd meer bezig geweest met het vinden van onderdelen of het modificeren daarvan dan aan het werkelijke opbouwen.
De dikkere achterrem trommels heb ik pas gemaakt door een stukje van de plaat te slijpen en een stukje van de trommel te draaien.
Klaar voor montage dus, ware het niet dat ik vond dat de lagers van de achteras ook maar vernieuwd moesten worden.
Voor de APK was ik er niet zo bang voor maar de zaak ligt nu toch open, heb een trek geval in elkaar geknoeid voor de steekas en de lagers liggen bereid.
Ik moest wel even over een drempel heen om te gaan slaan op mijn trek ding, wel tien keer gecontroleerd of de as nu daadwerkelijk los moest zijn. Na een paar stevige tikken had ik de as er uit.

Het lager en de ring er af halen zie ik mezelf ook nog wel doen maar er komen vragen op als ik denk aan het monteren van het nieuwe lager.
Moet dit nog op een bepaalde manier gebeuren [uitshimmen ofzo ?] of is het in orde om het lager erop te persen tot het niet verder kan ?