Ook lopen er een paar snotneuzen die denken dat de auto is uitgevonden in 1999, hier heb je dus niks aan en kunnen wat mij betreft best dameskapper wezen.
Ik moest toch even hardop lachen.

Dacht dat dit een kwaal was die alleen ongeveer elke bouwmarkt getroffen had, maar helaas....
Zelf heb ik mijn setjes via Opel Classic Parts gekocht. Zo her en der nog NOS setjes gekregen, te zien aan het doosje. Maar geen zaligmakend rubberwerk. OCP zelf is ook niet zaligmakend, maar ze hebben wel een boel.
Extra tips:
-Koop een hoon die je op je accuboor kan zetten. (Dat zijn twee kleine grafietsteentjes die met een veer naar buiten gedrukt worden). Hoon de cilinder uit alvorens je nieuw spul plaatst met een beetje speciale olie of water. (Wel snel drogen daarna ivm roest.)
Op deze manier zorg je dat er geen oneffenheidjes meer aan de binnenkant zitten die na 40 jaar (hydrofiele) olie nog wel eens willen ontstaan.
-Daarna rubbers monteren met ATE montagepasta (zie link hieronder, dit was de eerste die ik vond op Google, dan heb je een voorbeeld...) zodat alles netjes op de plek glijdt en je niet je rubbers al op de proef stelt voor je ze voor het eerst gebruikt.
http://www.marcomoto.nl/ate-remcilinder-pasta.html